۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
اختصاصی دی اسپورت،

کرمانشاهی ها، پیروز دربی غرب کشور شدند

دی اسپورت:بعثت کرمانشاه موفق شد در هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم در دربی غرب کشور پاس همدان را شکست دهد.
کد خبر: ۷۰۴۶۵

به گزارش"دی اسپورت"،در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر امروز بعثت کرمانشاه موفق شد در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه2بر1پاس همدان را شکست دهد.

 

این بازی به جهت اینکه دربی غرب کشور بین کرمانشاهی ها و همدانی ها نام گرفته بود از حساسیت بیشتری برخوردار بود و دو تیم با انگیزه های فراوانی به مصاف هم رفتند.

 

در نیمه نخست جز در دقایق ابتدایی که بعثت کرمانشاه نبض بازی را در دست داشت تیم پاس همدان بهتر از میزبان کار می کرد و چند موقعیت مسلم گلزنی را نیز از دست داد.

 

اما در دقایق تلف شده نیمه نخست روی کرنر ارسالی، سجاد سیاه کمری موفق شد گل نخست بعثت را وارد دروازه پاس همدان کند تا میزبان با پیروزی راهی رختکن شود.

 

نیمه دوم را پاس همدان بهتر از حریف آغاز کرد و روی ارسال در پشت مدافعین صاحب موقعیت خوبی شد و با یک پاس به عقب این ابراهیم کوه افکن بود که کار را برای پاس به تساوی کشاند.

 

پس از این گل که پاسی ها روحیه گرفته بودند چند حمله دیگر را بر روی دروازه بعثت ترتیب دادند که با عملکرد خوب دروازه بان بعثت این موقعیت ها حاصلی در بر نداشت تا دقیقه85سامان محرابی از پشت محوطه پاس همدان با شوتی سرکش یک سوپر گل را برای بعثت کرمانشاه به ثمر رساند تا کرمانشاهی ها پیروز دربی غرب کشور باشند.

 

با این پیروزی بعثت کرمانشاه6امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و پاس همدان 3امتیازی باقی ماند و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری