۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹
اختصاصی دی اسپورت؛

اولین سه امتیاز گچسارانی ها در اهواز به حسابشان واریز شد

دی اسپورت: تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در چارچوب هفته سوم لیگ دو در شهر اهواز به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید .
کد خبر: ۷۰۴۶۹

به گزارش "دی اسپورت"نفتی های که  بازی این هفته خود را به علت محرومیت از میزبانی در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار کردند توانستند با تک گل سجاد عباسی در دقیقه 21 ،اولین سه امتیاز این فصل را در اهواز به حساب خود واریز کنند .


نفت و گاز در این دیدار با ترکیب زیر وارد میدان شد :

علی خالصی ،بهزاد داوودی ،وحید ارمی ، حبیب حبیب پور محمد ملایی ،سجاد عباسی ،علی کرمی ،سعید کاظمی ،محمد جلیزی ،علی حدادی و علی جهانگیری


شهرداری ارومیه با این ترکیب  وارد میدان شد :ابراهیم شیخی نسب ،محسن محمد رحیمی ،فرزاد یوسفی ،حسام مقصودی ،پدرام طریقی،هادی بهزاد،سجاد عرفانی ،امید رضایی ،فرشاد دریابار و هادی اصغری


بر اساس این گزارش ، اولین موقعیت این دیدار در ثانیه 30 بازی ، باغفلت بازیکنان نفت در اختیار هادی اصغری مهاجم فرصت طلب شهرداری قرار گرفت که البته این توپ با بی دقتی این بازیکن و عملکرد سریع مدافعین نفت خنثی شد .


در ادامه  شاگردان بهمن فرازمند توپ و میدان را دست گرفتند تا اینکه فرار روبه جلوی محمد جلیزی و ارسال زیبای این بازیکن سجاد عباسی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد و این بازیکن نیز قدر این فرصت طلایی را دانست و با یک ضربه آرام دروازه ارومیه را فرو ریخت .

بعد از این گل بازیکنان تیم ارومیه مقداری جلو کشیدند که در دو صحنه هافبک های قرمزپوشان ارومیه با ارسال در عمق مهاجمین خود را صاحب  توپ کردند ولی کمک داور اول این دیدار در هر دو صحنه پرچم خود را نشانه آفساید بالا برد .





در دقیقه 30 این دیدار پشت محوطه تیم شهرداری خطا به سود گچسارانی ها اعلام شد که ضربه زیبای علی حدادی با بدشانسی  به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و وارد گل نشد ،دقایقی بعد علی کرمی کاپیتان نفت وگاز با پشت سرگذاشتن چند بازیکن شهرداری بازهم  شوت سرکشی به سمت دروازه شلیک کرد که این بار تیر افقی دروازه مانع ورود توپ به گل شهرداری شد .


در اواخر نیمه اول این دیدار محمد جلیزی مهاجم خوش تکنیک نفت و گاز پا به توپ وارد محوطه شهرداری ارومیه شد و یا یک سرتوپ بازیکن حریف او را سرنگون کرد که البته داور اعتقادی به پنالتی نداشت و با کارت زرد این بازیکن را جریمه کرد .


نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفت وگاز به گایان رسید .


با شروع نیمه دوم شاگردان بایرامی در تیم شهرداری با  پاسکاری های خود در میانه زمین به دنبال در اختیار گرفتن نبض بازی بودند که تا حدودی در این امر موفق بودند و یکی دو صحنه به خوبی به دروازه نفت نزدیک شدند که البته در ضربات آخر دقت لازم را نداشتند .


در دقیقه 60 این دیدار در پشت محوطه جریمه شهرداری یکی از مدافعین شهرداری بروی بازیکن نفت خطایی صورت داد و همین جرقه ای بود برای شروع تنش بین بازیکنان که در پایان این درگیری داور مسابقه کارت زرد دوم را به محسن محمد رحیمی  بازیکن شهرداری نشان داد و او را از زمین اخراج کرد .

 





با ده نفره شدن تیم شهرداری انگیزه این بازیکنان چند برابر شد که حتی در یکی از کرنر های ارسالی بروی دروازه نفت وگاز بازیکنان این تیم اعتقاد به خطا داشتند ولی داور دستور به ادامه کار داد .


در ادامه بازهم محمد جلیزی بازیکن نفت پا به توپ وارد محوطه جریمه شهرداری ارومیه شد و در یک صحنه کاملا مشکوک به پنالتی توسط مدافع شهرداری سرنگون شد ولی داور که اعتقادی به پنالت نداشت این بازیکن را دو اخطاره کرد و از زمین اخراج شد .


در اواخر نیمه دوم علی کرمی کاپیتان نفت و گاز وارد محوطه جریمه شهرداری شد و در حالی که با دروازه حریف تک به تک بود توپ را به تیر زد و یکی دیگر از موقعیت های مسلم گلزنی نفت از دست رفت .


بازیکنان شهرداری که همانند بازیکنان نفت به داور معترض بودند در دقایق های پایانی این دیدار اعتقاد به خطای هند توسط بازیکنان نفت را داشتند که البته داور بازهم اعتقادی به خطا نداشت و در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید.


کادرفنی تیم نفت وگاز در پایان این دیدار که به شدت از عملکرد داوری ناراضی  بودند معتقد بودند که در دو دیدار گذشته نیز چهار پنالتی صدر در صد را برای این تیم گرفته نشده است .

 


 



ترند های روز