۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

حیدری: در بازی با قشقایی عیار تیم ما را ببینید

مس نوين كرمان پس از باخت مقابل تيم نيروي زميني، در هفته دوم لیگ دسته دو با قرعه استراحت روبرو شد و اين فرصت خوبي بود تا بتواند به نقاط ضعف و قوت خود بپردازد.
کد خبر: ۷۰۴۷۶

حسين حيدري، مدافع جوان و با تجربه مس نوین کرمان در  مورد شرايط تیم پيش از ديدار مقابل قشقايي شيراز به خبرنگار دی اسپورت گفت؛ بازي هاي خوب و با كيفيتی در دیدارهای دوستانه پيش فصل انجام داده بوديم و نتايج مطلوبي هم كسب كردیم که این موضوع موجب شد كمتر كسي باور کند که بازي را در تهران واگذار كنیم ولي قبول داريم كه در ان بازي خيلي بد ظاهر شديم.

حیدری ادامه داد؛ خوبي اين شكست اين بود كه در هفته اول رخ داد تا تنلگري باشد بلكه بازيكنان ما از همین ابتدا به خودشان بيايند.

وي در مورد نقاط ضعف تيم در بازي گذشته گفت: با تمرينات مناسبي كه كادر فني برايمان در نظر گرفتند روي نقاط ضعف خود كار كرده ايم تا بتوانيم ضعف هايمان را در بازي پيش رو پوشش بدهيم.

مدافع میانی مس نوین در مورد ديدار مقابل قشقايي گفت؛ بازي سنگيني را پيش بيني مي كنم زيرا قشقايي يكي از تيم هاي خوب گروه ما است كه با ٤ امتياز در رده دوم جدول قرار دارد ولي ما تيم جوان و سرحالي هستيم كه در اين بازي خانگي به مساوي قانع نيستيم و براي پيروزي به ميدان ميرويم تا عيار تيم مان را به همگان نشان دهيم.