۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی پر گل نیروی زمینی در مقابل مقاومت تهران

دی اسپورت:در یکی از بازی های زیبای لیگ دسته دوم نیروی زمینی تهران موفق شد با نتیجه3بر2مقاومت تهران را شکست دهد.
کد خبر: ۷۰۵۰۳

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از زیباترین دیدارهای هفته سوم لیگ دسته دوم دو تیم نیروی زمینی و مقاومت تهران در ورزشگاه شهدای نیروی زمینی به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان فلاوند بودند که موفق شد با نتیجه پر گل3بر2مقاومت را شکست دهند.

 

بازیکنان نیروی زمینی تهران:

 

محسن ویزواری،علی جهانیان،سیروس صادقیان،صادق مراد زاده،مصطفی نور بخش،یزدان کاکاوندی،اردلان کلوانی،میلاد بختیاری،سجاد موسوی،میثم فرزانه و امیر رضا سرائی

سرمربی:داریوش فلاوند

 

بازیکنان مقاومت تهران:

 

محمد ضیایی،امیرعلی چگینی،مهدی محمدی،فریور محبی،ایمان رازانی،احمد محمدی،پیمان مراد زاده،شاهین محمدی،فرشاد رسولی،بهنام محمد زمانی و محمد ثانوی

سرمربی:مهدی غفاری

 

ابن میهمان بود که استارت گلزنی را با ثانوی آغاز کرد و این بازیکن دقیقه15مقاومت را از نیروی زمینی پیش انداخت.

 

اما شادی پس از این گل فقط1دقیقه دوام داشت و میلاد بختیاری در دقیقه16کار را به تساوی کشاند.

 

میثم فرزانه مهاجم آماده نیروی زمینی روی یک کار تیمی موفق شد گل دوم نیروی زمینی را نیز در دقیقه24وارد دروازه مقاومت تهران کند تا میزبان پیش بیافتد.

 

اما این بازی با سرعت بالا و تاکتیکی در نیمه نخست باز هم گل داشت و باز هم محمد ثانوی برای مقاومت تهران گلزنی کرد تا دو تیم با تساوی 2 بر 2 راهی رختکن شوند.

 

اما نیمه دوم این بازی نیز به مانند نیمه نخست بسیار پر افت و خیز بود و به واقع هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که در این بین نیروی زمینی با برنامه تر عمل می کرد و مزد این بازی خوب را نیز در دقیقه65با گل کلوانی گرفت تا سربازان نیروی زمینی با نتیجه 3 بر 2 پیروز این نبرد هیجان انگیز باشند.

 

با این پیروزی نیروی زمینی6امتیازی شد و در مکان سوم جدول گروه A قرار گرفت و هفته آینده باید در خرمشهر به مصاف تیم مدعی اروند برود.

 

همچنین مقاومت تهران با این باخت 2امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در مکان هشتم جدول هفته آینده باید در خانه از تیم قعر جدولی مس نوین کرمان پذیرایی کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز