۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
اختصاصی دی اسپورت،

هوادار فهمیم از جنس سردار بوکان

دی اسپورت:سردار بوکان یکی از پر شور ترین و فهیم ترین هواداران در ایران هستند.
کد خبر: ۷۰۵۲۴

به گزارش"دی اسپورت"،شاید کسی فکرشم را هم نمی کرد یک تیم دسته دومی بتواند چنین هواداری را جذب خودش کند که تا این حد عاشق تیم شهر خود باشند و تبدیل به یکی از دغدغه های مهم زندگیشان شود.

 

اما سردار بوکان این کار را کرد و طرفداران این تیم پس از توجه رسانه ها به خصوص سایت دی اسپورت قدم به قدم در نگاه دیگر رسانه های کشوری دیده شد و پس از دیده شدن در برنامه تلوزیونی نود حالا تقریبا تمام فوتبال دوستان ایرانی با هواداران سردار بوکان آشنایی دارند.

 

اما قصد داریم در این گزارش ابعاد جدید و زیباتری در خصوص این هواداران دوست داشتنی بوکانی برای شما مخاطبان عزیز باز کنیم.

 

پس از تساوی خانگی سردار بوکان مقابل شهدای بابلسر آن هم در شرایطی که تیمشان با2گل از حریف پیش بود که نخستن بازی سرداری ها در این فصل مسابقات لیگ دسته دوم نیز بود هواداران با فهم سردار هیچ اعتراضی به بازیکنان تیمشان نکردند بلکه آن ها را تشویق نیز کردند.




در مصاحبه ای پس از این بازی یکی از هواداران سردار اعلام داشت ما به بازیکنان حق می هیم آن ها زندگی را رها کرده اند و به بوکان آمده اند که تلاش کنند و مزد تلاش خود را بگیرند به عنوان مثال خود من و کسانی که در کنار من هستند هیچ کدام حاضر نیستیم حتی یک روز بدون مزد کار کنیم و ما هم انتظار نداریم بازیکنان بدون مزد بازی کنند چرا که دور از انصاف است در عوض ما از مسئولین می خواهیم که به وظایفشان عمل کنند و این تیم را که تنها دلخوشی مردم بوکان است و به واقع عاشق تیم شهرشان هستند حمایت کنند.

 

البته این هوادار در بخشی دیگر از صحبت هایش به رده های سنی که به ورزشگاه می آیند و تیمشان را تشویق می کنند اشاره کرد و گفت:از بچه های خیلی کوچک تا پیرمردهای بالای 70-80سال به ورزشگاه می آیند و در سرمای شدید بوکان هم از تیمشان حمایت می کنند و انتظاری ندارند جز نتیجه این تیم و خوشحالی دلشان، پس لطفا مسئولان بخاطر این عزیزان هم شده بیایند و به وظایفشان عمل کنندو این تیم را حمایت کنند.

 

این ادبیات از هوادار سردار بوکان به واقع فهم بالای بوکانی ها از فوتبال را نشان داد چیزی که علی رغم پر شور وبا تعصب بودن آن ها نسبت به تیم باعث نشد که پا بر روی حق بگذارند و چنین زیبا عقایدشان را به دور از تعصب به زبان می آورند.

 

امیدواریم هرچه زودتر شرایط طوری پیش برود که حمایت لازم از این تیم دوست داشتنی و پر هوادار صورت بپذیرد تا باز هم شور و هیجان و شادی به بوکان بازگردد تا بتوانند برای بار نخست به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم صعود کنند و در نهایت نیز در صورت شایستگی لیگ یکی شوند چرا که بدون شک این هوادار لیاقت داشتن تیم لیگ برتری را نیز دارد.

 

البته ظهر امروز جلسه ای در فرمانداری بوکان تشکیل شد که خروجی این جلسه می تواند اخبار خوبی را برای بوکانی ها به همراه داشته باشد.

 

گزارش:علیرضا یاوری



ترند های روز