۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

نیک خوی: نساجی مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت

شهرداری ماهشهر در هفته پنجم لیگ آزادگان در حالی که تا دقیقه ۹۷ با نتیجه ۲-۱ از نساجی مارندران پیش بود با یک پنالتی بازی برده را با تساوی عوض کرد.
کد خبر: ۷۰۵۵۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ کمالدین نیکخوی، مدافع شهرداری ماهشهر در مورد دیدار این تیم با نساجی مازندران به خبرنگار دی اسپورت گفت: در ابتدا باید بگویم که به نظر من دیدار ما مقابل نساجی یکی از بهترین بازی های شهرداری ماهشهر در چند وقت اخیر بود. نساجی تیم ریشه دار و با قدمتی است ولی با تمام احترامی که برایشان قائلم باید بگویم که مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند. با تدابیری که کادرفنی اتخاذ کرده بود در نیمه نخست هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم که از فرصت های متعددی که داشتیم تنها یک بار موفق به گلزنی شدیم. در نیمه دوم هم توپ و میدان در اختیار ما بود و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و پس از آن بالاخره دوباره مزد برتری و هماهنگی بازیکنان را گرفته و باز هم از حریف پیش افتادیم که متاسفانه در دقیقه ۹۷ با یک پنالتی بازی به تساوی کشیده شد.

نیکخوی با بیان اینکه در صحنه پنالتی، خطا پشت سر من انجام شد، ادامه داد: نمی توانم در مورد درستی یا نادرستی اعلام پنالتی نظر بدهم ولی کسی که خطایش اعلام شد معتقد است، هیچ خطایی نکرده و مهاجم حریف پایش را به او گیر داد.

مدافع شهرداری ماهشهر در مورد دیدار این هفته مقابل اکسین گفت: اکسین تیم خوبی است و قطعا بازی سختی داریم ولی شرایط ما هم خیلی از آغاز فصل بهتر شده و مهیا تقابل با اکسین هستیم که انشاله با دست پر زمین را ترک کنیم.

نیکخوی در پایان در مورد هدف شهرداری ماهشهر در لیگ امسال، افزود: قطعا هر تیمی که در لیگ یک حضور دارد، می خواهد به لیگ برتر صعود کند و تجربه نشان داده همه تیم ها می توانند مدعی باشند. بازیکنان و کادرفنی شهرداری هم با تمام وجود کار می کنند تا انشاله نتایجی در خور فوتبال خوزستان و ماهشهر کسب کنند.



ترند های روز