۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

ربيعي: سه امتياز ارزشمند بدست آورديم / داور با راه آهن مدارا كرد

دی اسپورت:تيم فوتبال بادران تهران در آغاز هفته ششم رقابتهاي ليگ دسته اول موفق به شكست راه آهن تهران شد و صدرنشيني در ليگ را جشن گرفت.
کد خبر: ۷۰۶۶۳

به گزارش"دی اسپورت"،سرمربي تيم فوتبال بادران تهران پس از پيروزي تيمش به خبرنگار"دي اسپورت" گفت: تيم راه آهن با حضور محسن بياتي نيا تغييرات خوبي داشت و تيم منسجمي نشان داد كه بايد در ابتدا به وي و مجموعه راه آهن تبريك گوييم.
محمد ربيعي ادامه داد: در نيمه اول ما موقعيت هاي زيادي داشتيم كه يكي پس از ديگري هدر رفت  و در صورتي كه به گل مي رسيديم مي توانست نتيجه خوبي رقم خورد.
وي با تمجيد از شاگردانش بيان داشت: در نيمه دوم بازيكنانم تلاش بيشتري براي به ثمر رساندن گل انجام دادند تا در نهايت به پيروزي رسيم. بدليل اينكه از بازي تبريز تا اين بازي زمان زيادي نداشتيم، از طرفي توقع بازيكنان از خودشان و همه از تيم ما زياد است و نتوانستيم بازي با كيفيت هميشه را ارائه دهيم. در مجموع از نتيجه بدست آمده راضي هستم و اين سه امتياز براي ما ارزشمند بود.
سرمربي بادران تهران اظهار داشت: براي رسيدن به صدر تلاش زيادي داشتيم. ما ٦ بازي سنگين در ليگ يك و ٢ بازي نيز مقابل تيم شهرداري ماهشهر و پيكان در جام حذفي انجام داده ايم كه جنگيدن در دو جبهه كاري بسيار مشكل است اما شاگردانم به خوبي از پس آن برآمدند.
ربيعي اذعان داشت: رسيدن به صدر براي ما مهم بود چون توقع از تيم من بسيار بالاست اما آنچه مهم تر است تثبيت صدرنشيني است كه نياز است تلاش بيشتري داشته باشيم.

سرمربي بادران در خصوص داوري بازي نيز بيان داشت: داور در نيمه نخست مي توانست دروازبان راه آهن را بدليل بازي خطرناك اخراج كند اما اين كار را نكرد و اگر اين اتفاق رخ مي داد ريتم بازي عوض مي شد. در نيمه دوم نيز گلر راه آهن بازيكن ما را با خطا متوقف كرد اما داور مي توانست ادامه بازي را اعلام كند چرا كه بازيكن ما با دروازه خالي روبرو مي شد و مي توانستيم به گل برسيم اما خطاي وي را اعلام كرد و او را با كارت زرد دوم اخراج كرد، تا اين موقعيت صدرصد گلزني نيز هدر رود. من معتقدم  داور با تيم راه آهن مدارا كرد.



ترند های روز