۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
در گفتگو با دی اسپورت؛

دست نشان: داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود

دی اسپورت‌: عصر یکشنبه هفته ششم رقابت های لیگ آزادگان پیگیری شد و ملوان بندرانزلی در قائمشهر مقابل نساجی با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
کد خبر: ۷۰۶۶۴

به گزارش"دی اسپورت"،چکیده صحبت های نادر دست نشان، سرمربی ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری پایان مسابقه را در زیر می خوانید.

داور از سر دلسوزی زهر حملات ما را گرفت

بازی دو تیم نشان می داد که با برنامه پا به میدان گذاشته اند و در این میان نساجی به دنبال اجرای برنامه های تاکتیکی خود بود که ما با اداره بازی چنین اجازه ای به آنها ندادیم. بازیکنان من علیرغم اینکه بااحتیاط بازی می کردند ولی تا دقیقه ۳۰ خیلی خوب بودند و چند موقعیت هم به وجود آوردند تا اینکه متاسفانه دلسوزی آقای داور زهر حملات ما را گرفت و موجب شد بازیکنان حریف هم انرژی بگیرند.


دادن استراحت در هوای ۲۷ درجه در کدام قانون آمده

داور مسابقه چون بازیکنان نساجی را می دید که می رفتند آب بخورند، احساس کرد که در دمای ۲۷ درجه بازی را قطع کند. وقتی به او می گوییم، می گوید که تصمیم در مورد دادن زمان استراحت با من است. این یعنی قانونی کاره ای نیست و تنها تصمیم داور مهم است. کجای قانون آمده در دمای ۲۷ درجه استراحت بدهید؟ داور با این کار زهر حملات ما را گرفت و نیمه اول با یک سانتر و ضربه سر زیبا که وارد دروازه ما شد به پایان رسید. در نیمه دوم تا قبل اینکه بازیکن ما اخراج شود، بچه های من فوق العاده بازی کردند و تیم حریف را تحت فشار قرار دادند ولی دوباره آقای داور تصمیمی گرفت که روی نتیجه بازی صد در صد تاثیرگذار بود.


تصمیم داور در نتیجه تاثیرگذار بود

 وقتی توپی روی دروازه ارسال می شود، مهاجم می رود تا توپ را بزند و گلر هم می آید تا توپ را بگیرد. در صحنه اخراج مهاجم من اصلا با دروازه بان حریف کاری نداشت و تنها توپی را که روی هوا بود را تعقیب می کرد که به دلیل خروج گلر با او برخورد کرد. پای بازیکن من به سینه دروازه بان نساجی خورد و این خطا است ولی اخراج ندارد. من از دید خودم که فوتبالیست هستم می گویم، اگر قرار است توپی که ارسال می شود را تعقیب نکنیم پس چرا اصلا فوتبال بازی می کنیم؟ پای بازیکن من که برای زدن توپ رفته بود با قفسه سینه دروازه بان که بیش از حد جلو آمده بود برخورد کرد، این خطا درست است ولی آیا کارت قرمز مستقیم دارد؟


بازیکنانم پس از اخراج عصبی شدند

بازیکنانم پس از اخراج عصبی شدند و این موضوع تنها به دلیل جوانی و کم تجربگی بازیکنانم بود. نمی دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه که بازیکنانم حقه بازی بلد نیستند و به دنبال فوتبال بازی کردن هستند. حتی شما دیدید که بازیکنان من در وقت های اضافه هم با ردوبدل کردن چند پاس صاحب موقعیت شدند.

تایم استراحت نیمه دوم را یادآوری کردم، اخراج شدم

 در نیمه نخست داور در هوای ۲۷ درجه تایم استراحت در نظر گرفت ولی در نیمه دوم فراموش کرد. وقتی پس از گل دوم نساجی این موضوع را به او متذکر شدم، اخراجم کرد. داور مسابقه را خیلی دوست دارم و از بهترین داوران لیگ است ولی به هر حال تصمیماتی که گرفته شد فکر می کنم بیشتر از اینکه قانونی باشد، از سر دلسوزی بود. مگر می شود با دلسوزی تصمیم گرفت؟ در نیمه اول می گوید، چون دیدن بچه ها در حال خوردن آب هستند، تایم استراحت دادم. سوال من این است، قانون چه دمایی را برای استراحت در نظر گرفته است؟


به نساجی تبریک می گویم

به نساجی بابت این برد تبریک می گویم و امیدوارم مردم قائمشهر از این پیروزی لذت ببرند زیرا من امروز می خواستم نساجی را ببرم تا به مسوولین، کادرفنی، مدیران و مالک نساجی نشان دهم که قائمشهر بهترین تماشاگر را دارد.


عده ای با یک جشن و شام همه چیز را فراموش می کنند

اینکه تیم را ببرند تهران به عنوان سرمربی ملوان به من ربطی ندارد ولی چون قائمشهری هستم به من بر می خورد. وقتی یک بازیکن قائمشهری در نساجی حضور ندارد به من بر می خورد. وقتی تیم شهر من را برای تمرین به تهران می برند به من بر می خورد ولی عده ای را می بینم که حتی جشن شادی هم می گیرند و شام می خورند، اصلا انگار نه انگار که اتفاقاتی افتاده است.


به جای شام و هدیه طلب تدارکات تیم را بدهید

من به مالک نساجی ارادت دارم و برایشان احترام زیادی قائل هستم زیرا می دانم که با مالک قبلی باشگاه چقدر تفاوت دارد ولی آیا بهتر نبود به جای اینکه شب گذشته پیشکسوتان را برای شام دعوت و برایشان سخنرانی کنید و به آنها هدیه بدهید، پول مربیان، بازیکنان و از همه آنها واجب تر پول تدارکات تیم را بدهید که زن و بچه آنها چشم انتظار شما هستند؟ بروید ببینید همین محمد خاوری نژاد که سال گذشته در نساجی به عنوان مربی دروازه بانان فعالیت داشت، با گریه از قرارداد ۴۰ میلیونی سال گذشته اش چقدر دریافت کرد؟ نساجی به صداقت هوادارانش معروف است و اینکه یک باشگاه این همه طلبکار داشته باشد اصلا قشنگ نیست.

نتوانستم از حق قائمشهری ها دفاع کنم

من شرمنده  همشهریانم هستم که نتوانستم نساجی را ببرم زیرا باید ثابت می کردم که تماشاگران و مربیان قائمشهر بسیار عالی هستند ولی نتوانستم این کار را انجام داده و از حق همکاران، هم تیمی های سابق و تماشاگران قائمشهری دفاع کنم.


می خواهند بگویند، قائمشهری ها مشکل دارند

پروسه انتقال تمرینات به تهران با یک برنامه ریزی دقیق آغاز شد تا ثابت کنند که قائمشهری ها حاشیه و مشکل دارند و موفق هم بوده اند و امیدوارم در ادامه هم موفق باشند.


نساجی حتی یک بازیکن قائمشهری ندارد

ببینید بازگو کردن این موضوع در این برهه زمانی بدون شک کار یک عده آدم های مریض است. سه یا چهار ماه پیش  در یک نشستی که از سوی برخی از دوستان ترتیب داده شده بود، خیلی ها صحبت کردند و حتی اسپانسر تیم هم مشخص بود. تمام حرف ما در آن جلسه این بود که جوانان قائمشهر نابود نشوند. آیا این حرف بدی است؟ وقتی تنها تیم لیگ یکی شهر، یک بازیکن قائمشهری ندارد، باید در کنار این تیم، یک تیم دیگر وجود داشته باشد که بچه های قائمشهر در به در نشوند. اگر این حرف بد است، باز هم این حرف بد را تکرار می کنم. اگر یک تیمی کنار این تیم فعلی فعالیت کرده و آن را تغذیه کند، بد است؟ مشکل من این است که می گویند قائمشهر بازیکن و مربی و حتی تماشاگر ندارد ولی امروز همه تماشاگران عاشق قائمشهری را دیدند که چگونه عاشقانه از تیم خود حمایت می کردند.



تماشاگران فرهنگ بالای شمالی ها را به نمایش گذاشتند

تماشاگران دو تیم در این بازی، فرهنگ بالای شمالی ها را به نمایش در آوردند. هر ایرانی بخواهد جایی را برای استراحت انتخاب کند، بدون شک به دلیل فرهنگ بالا و مهمان نوازی، شمال را انتخاب می کند، چرا این موضوع را نباید در فوتبال شاهد باشیم؟


دست نشان در پایان گفت: به امید روزی که ورزشگاه های ایران عاری از بی احترامی و فحاشی باشد.