۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
اختصاصی دی اسپورت

حاشیه‌های بازی مس وبرق جدید

تیم‌های مس کرمان وبرق شیراز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پیش از هرچیز یک نکته باعث دلگرمی هواداران مس شده بود وآن کیفیت رو به بهبود چمن ورزشگاه باهنر کرمان بور
کد خبر: ۷۰۶۷۱

به گزارش دی اسپورت , تیم‌های مس کرمان وبرق شیراز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پیش از هرچیز یک نکته باعث دلگرمی هواداران مس شده بود وآن کیفیت رو به بهبود چمن ورزشگاه باهنر کرمان بود.

 

هرچند این چمن تا رسیدن به شرایط مطلوب خود فاصله‌ی زیادی دارد اما کیفیت چمن نسبت به دو بازی قبل مس در کرمان، بسیار بهتر شده بود و فعالیت‌های باشگاه مس از زمان ترمیم این چمن خوشبختانه در حال ثمر بخشیدن است.

 

بنا به گفته‌ی مسئولین ترمیم چمن، این وضعیت در روزهای آتی بهتر هم خواهد شد و مس در هفته‌های آینده برروی چمن با کیفیت‌تری هم بازی خواهد کرد.

 

هرچند دقایقی پخش اینترنتی بازی مس با وقفه مواجه شد و حدود ده دقیقه از نیمه‌ی دوم به دلیل مشکلات فنی پخش نشد، اما با افزایش دامنه‌ی پخش اینترنتی بازی مس، تماشای این بازی برای علاقه‌مندان بسیار بهتر شده بود و استقبال بسیار خوبی از پخش آنلاین این بازی توسط کاربران اینترنتی شده بود.

تماشاگران مس کرمان پیش از بازی به یاد سالار شهیدان به عزاداری پرداختند و با سینه زنی ایام محرم را گرامی داشتند.

 

موقعیت‌های زیاد از دست رفته‌ی مس در این بازی به خصوص دو تیر دروازه و توپی که از روی خط دروازه‌ی برق برگشت داده شد، آه و افسوس کرمانی‌ها را در ورزشگاه باهنر کرمان به آسمان بلند کرد.

 

در حالی که در بازی قبل تعویض فیضی و گلزنی او سبب شد که تعویض‌های احمد نخعی در حد تعویض‌های طلایی ارزیابی شود، در این بازی نیز احسان پورشیخعلی زمانی که درنیمه‌ی دوم به زمین آمد می‌توانست با گلزنی خود بار دیگر تعویض‌های نخعی را طلایی کند اما افسوس که شوت پورشیخعلی به تیر دروازه‌ی برق برخورد کرد.

 

اتلاف وقت در 20 دقیقه‌ی پایانی بازی از سوی تیم شیرازی به شدت روی اعصاب کرمانی‌ها بود و ان‌ها بارها به این موضوع اعتراض کردند.

 

کادر فنی تیم مس به شدت نسبت به قضاوت این بازی اعتراض داشتند و معتقد بودند سوت‌های داور در این بازی در کار تیم مس به شدت اخلال ایجاد می‌کرد.

 

در پایان بازی حوله‌ی بشاگردی دروازه‌بان تیم برق شیراز که روی تور دروازه‌ی این تیم آویزان بود به شدت خبرساز بود و در حالی که حوله‌ی او توسط یکی از حاضرین در ورزشگاه ضبط شده بود، گفته می‌شد که این دروازه‌بان به شکل عجیب و غریبی به دنبال حوله‌ی خود می‌گشت!



ترند های روز