۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
اختصاصی دی اسپورت

آب سرد بر پیکره تیم‌های لیگ یکی/ سهمیه صعود همان دو تیم است؟!!

در حالی که به نظر می‌رسید سهمیه‌ی صعود دو و نیم تیم برای رقابت‌های لیگ دسته اول کشور قطعی شده باشد ناگهان خبر باقی ماندن سهمیه‌ی صعود در همان عدد دو آب سردی بر پیکره‌ی لیگ یک محسوب می شود !
کد خبر: ۷۰۶۷۵

به گزارش دی اسپورت , سعید فتاحی مسئول کمیته‌ی مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا تعداد سهمیه‌های تیم‌های صعود کننده از لیگ یک به لیگ برتر از 2 تیم به 2.5 تیم افزایش یافته است، اظهار داشت: خیر، چنین موضوعی صحت ندارد. هنوز در مورد اینکه سهمیه‌های تیم‌های صعود کننده از لیگ یک به لیگ برتر از 2 تیم به 2 ونیم افزایش پیدا کند، تغییری ایجاد نشده و تعداد آن همان 2 تیم است.

 

این در حالی است که تا امروز تصور همگان بر قطعی بودن سهمیه‌ی دو و نیمی و بازی پلی‌آف بود و این موضوع قطعا باید با اعتراض تیم‌های لیگ یکی به این موضوع روبرو شود.

 

در حالی که عدم عدالت صعود تنها دو تیم از لیگ 18 تیمی یک به لیگ 16 تیمی برتر کاملا مشخص و محرز است و بارها توسط مقامات فدراسیون و سازمان لیگ نیز این موضوع تائید شده است، اما به دلیل اینکه اعضای اصلی سازمان لیگ را مقامات تیم‌های لیگ برتری تشکیل می‌دهند، این اجحاف در حق تیم‌های لیگ یکی کاملا روا داشته می‌شود.

 

به نظر می‌رسد بازهم اعمال نفوذ و فشار مقامات تیم‌های لیگ برتری در فدارسیون و سازمان لیگ در حال گرفتن حقی مسلم از تیم‌های لیگ یکی می‌باشد که در این زمینه جا دارد همه‌ی مدیران لیگ یکی در یک اتحاد برابر این موضوع قرار بگیرند.

 

صعود تنها دو تیم از لیگ 18 تیمی دسته اول و سقوط سه تیم از این لیگ به دسته‌ی دو، اوج تصمیمات ظالمانه به لیگ یک را نشان می‌دهد که قرار بود در این رابطه تجدید نظر شود اما ظاهرا این موضوع با بی سروصدا بودن تیم‌های لیگ یکی بار دیگر در حال تکرار است.

 

قطعا هواداران تیم‌های لیگ یکی نیز به این موضوع شدیدا واکنش نشان خواهند داد و نیاز است تمامی هواداران تیم‌های لیگ یکی نیز در این باره اتحاد خاص خود را داشته باشند تا تصمیم عادلانه‌ای در این باره اتخاذ شود.



ترند های روز