۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
در گفتگو با دی اسپورت؛

شفیعی: دیدار شهرداری ارومیه - استقلال اهواز طبق برنامه برگزار می شود

دی اسپورت:به گفته مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و استقلال اهواز سه شنبه 96/07/04در ارومیه برگزار می گردد.
کد خبر: ۷۰۶۹۲

به گزارش"دی اسپورت"،به گفته مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و استقلال اهواز سه شنبه 96/07/04در ارومیه برگزار می گردد.

 

شفیعی راد در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت" و درخصوص شایعاتی که در خصوص زمان برگزاری این دیدار به وجود آمده اظهار داشت: شورای تامین استان ارومیه اعلام داشتند که امکان برگزاری بازی در روز سه شنبه مهیا نیست به همین منظور یکشنبه هفته گذشته هیات فوتبال آذربایجان غربی پیشنهاد یک روز زودتر را اعلام داشت که ما از تیم میزبان خواستیم تا هماهنگی های لازم را با تیم مهمان داشته باشند و سپس نتیجه موافق و یا عدم آن را به سازمان لیگ کتبی اعلام دارند. اما ظاهرا میزبان پیشنهاد بازی در روز چهارشنبه را داشته است، اما مسئولان تیم ارومیه اعلام داشتند که روز چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل برگزاری بازی های عشایری به هیچ وجه قادر به انجام بازی نیستند.

 

وی افزود: از طرفی سرپرست تیم استقلال اهواز بر این عقیده بود که طبق پیشنهادی که داده اند با برگزاری بازی در روز چهارشنبه موافقت شده شده است اما امروز پس از انتشار اخباری مبنی بر تغییر زمان بازی خیلی سریع با تماسی که با مسئولان این تیم آقایان امجد و عیسی زاده داشتیم این مسئله را به آنها متذکر شدیم که آهنا نیز در سریع ترین زمان ممکن تیم را به تهران اعزام و فردا صبح راهی ارومیه خواهند شد تا بازی طبق برنامه اعلام شده از قبل برگزار شود. اعزام تیم و مهیا شدن سفر آبی پوشان اهوازی در این زمان کوتاه برای ما جای امیدواری داشت و امید هست سایر باشگاهها نیز همانند باشگاه استقلال اهواز بخوبی پیگر مسائل تیمشان باشند.

 

شفیعی راد با تاکید بر لزوم ابلاغ کتبی به تیم ها افزود: مسئولان تیم ها نهایت دقت نظر را داشته باشند که هیچ تغییری در برنامه بازی ها اتفاق نمی افتد مگر آن که این تغییر از طریق ابلاغ کتبی به باشگاه اعلام شود.

 

 



ترند های روز