۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
اختصاصی دی اسپورت،

خیبر 6 گل زد و صدرنشین شد

دی اسپورت:خیبرخرم آباد در هفته چهارم لیگ دسته دوم به یکی از قاطع ترین پیروزی هایش در تاریخ این باشگاه رسید.
کد خبر: ۷۰۷۵۴

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم و در گروه سوم این مسابقات خیبرخرم آباد از سپهر نقش جهان پذیرایی می کرد که در پایان خیبری ها با ارائه یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا با نتیجه6بر1پیروز میدان شدند.

 

بازیکنان خیبرخرم آباد:

 

میر کلاری , فرزاد بهاری , حامد کریمی , مسعود ستاری , مصطفی علیخانی , مصطفی بیات , سینا عارف نیا , احمد زارعی , جواد ابراهیمی , پژمان قرمزی , مصطفی مهرابی

 

سرمربی:مهرداد خادمی

 

بازیکنان سپهر نقش جهان:

 

مهدی زنجانی،میثم شریفی،نیما دهقان،حمید رضا جعفری،علی مدنی،علیرضا عسگری،امین کاویانی،مجتبی بلبکه،سهیل رفیع زاده،امیر علیدادی،سعید حیدری

سرمربی:علی دهقانی

 

همانطور که طبق نظر کارشناسان دی اسپورت پیش بینی می شد که با توجه به آمادگی دو تیم و شرایط جدولی، تیم خیبر کار سختی را مقابل سپهر نقش جهان در پیش نخواهد داشت همینطور نیز شد و خیبر میزبان به خوبی قدر موقعیت هایش را دانست و یک پیروزی قاطع را در هفته چهارم بدست آورد.

 

اما نیمه نخست بازی بیشتر متعادل پیگیری می شد و دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای بر روی دروازه یکدیگر ترتیب می داند که زهر کافی برای گل شدن نداشتند. در این بین و در نیمه نخست حملات سپهر نقش جهان نسبتا زهردار تر بود و روی چند صحنه بسیار به گل نزدیک شده بودند که در مهم ترین آن ها امین کاویانی در دقیقه41می توانست میهمان را پیش بیاندازد که ضربه سر این بازیکن با واکنش خوب امیر کلاری همراه شد تا این موقعیت تبدیل به گل نشود.

 

اما نیمه دوم این مسابقه به صورت کلی با نیمه نخست آن متفاوت بود و گویا صحبت های بین دو نیمه خادمی باعث شده بود که خیبر کاملا متفاوت و دگرگون شده وارد زمین شود.

 

گل نخست را مصطفی بیات در دقیقه46به زیبایی و با ضربه سر به ثمر رساند و 4دقیقه بعد همین بازیکن باز هم و این بار روی نفوذ در کناره های خط دفاعی سپهر نقش جهان به زیبایی گل دوم خود و خیبر را وارد دروازه سپهر نقش جهان کرد.

 

دقیقه63حامد کریمی مدافع جلو کشیده خیبری ها نیز موفق شد گل سوم خیبری ها را به ارمغان بیاورد.

 

اما مصطفی علیخانی که یکی از بازیکنان بسیار خوب این دیدار بود موفق شد در دقایق65 و84 دو گل را برای خیبری ها به ثمر برساند.

 

تیم میزبان که راه های گلزنی را به خوبی در این بازی پیدا کرده بود از گلزنی کوتاه نمی آمد و محمد بیرانوند نیز در دقیقه2+90گل ششم خیبری ها راه به ثمر رساند.

 

تک گل سپهر نقش جهان نیز در دقیقه 75و توسط میثم شریفی وارد دروازه خیبر شد که این گل روی یک ضربه آزاد و ضربه سر این بازیکن به ثمر رسید.

 

البته کاپیتان خیبری ها در دقیقه54یک پنالتی را برای این تیم از دست داد تا از شکست سنگین نقش جهانی ها مقداری بکاهد.

 

در واقع می توان گفت خیبر در نیمه دوم هر موقعیتی را بدست آورد تبدیل به گل کرد تا این نتیجه بسیار خوب برای آن ها بدست آید و با 7امتیاز موقتا در صدر جدول گروه سوم قرار بگیرند چرا که نفت امیدیه بازی هفته چهارم خود را فردا برگزار می کند و اگر نفتی ها نتوانند پیروز میدان شود و دیدارشان مقابل شهرداری همدان با تساوی خاتمه یابد خیبر همچنان صدرنشین باقی خواهد ماند.

 

بعثت کرمانشاه در هفته پنجم در یک بازی جذاب میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.

 

سپهر نقش جهان نیز با این باخت سنگین با همان یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت و هفته آینده نیز به قرعه استراحت خورده است.

 

گزارش:علیرضا یاوری

 







ترند های روز