۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

خادمی:هواداران ورزشگاه را خالی نگذارند/برای بازی با بعثت برنامه داریم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد انتظار دارد هواداران و مسئولین خرم آباد کنار تیمش را خالی نکنند.
کد خبر: ۷۰۷۷۷

به گزارش"دی اسپورت"،مهرداد خادمی،سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم اباد در گفتگو با خبرنگار دی اسپوت و در خصوص دیدار تیمش در مقابل سپهر نقش جهان اظهار داشت:خدا را شکر میکنم که با انجام3بازی موفق به کسب7امتیاز شده ایم و این پیروزی را هم به مردم خوب لرستان تقدیم می کنم و امیدوارم  هواداران پر شور خرم ابادی تیم خود را تنها نگذارند چرا که بی پول هستیم اما دلمان به حضور هواداران خوش است و امیدواریم با حضورشان در ورزشگاه تختی جان دوباره ای به فوتبال لرستان تزریق کنند.

 

خادمی در مورد مسائل فنی بازی گفت:در نیمه نخست با توجه به چند تغییر که در تیم داده بودیم هماهنگی لازم را نداشتیم و بی مسئولیت و بی نظم بازی می کردیم و اصلا خوب نبودیم اما در بین دو نیمه با صحبت هایی که انجام شد خدا را شکر توانستیم از همه موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و یک پیروزی پر گل را جشن بگیریم ولی این پیروزی پر گل به آن معنی نیست که ما مشکل نداریم بلکه نقاط ضعفی داریم که باید آن ها را بهبود بخشیم.

 

سرمربی خیبر با انتقاد از عدم حمایت مسئولین لرستان افزود:انتظار داریم که مسئولان استانی و مسئولان ورزشی لرستان به کنار تیم خیبر بیایند و این تیم را تنها نگذارند چرا که خیبر تشکیل شده از جوانانی که برای دفاع از آبروی فوتبال لرستان تلاش می کنند و به واقع نباید در این راه آن ها را تنها گذاشت.

 

خادمی در پایان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در مقابل بعثت کرمانشاه بیان داشت:بعثت کرمانشاه یکی از تیم های بسیار خوب گروه است اما ما نیز برای بازی با این تیم برنامه های خاصی داریم و امیدواریم بتوانیم مقابل این تیم در کرمانشاه دست پر زمین را ترک کنیم.

 

خیبر خرم آباد در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم با نتیجه پر گل6بر1سپهر نقش جهان را در هم کوبید و موقتا صدرنشین شد.


این تیم هفته آینده در کرمانشاه باید به مصاف بعثت رده سومی برود.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز