۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی 6 امتیازی اروند خرمشهر مقابل سربازان نیروی زمینی

دی اسپورت:در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم اروند خرمشهر موفق شد در یک دیدار 6امتیازی نیروی زمینی را با شکست بدرقه کند.
کد خبر: ۷۰۸۱۰

به گزارش"دی اسپورت"،اروند خرمشهر در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم در خانه از سربازان نیروی زمینی پذیرایی می کرد که در پایان نیز موفق شد با نتیجه2بر1مقابل تیم خوب نیروی زمینی با پیروزی خارج شود.

 

بازیکنان اروند خرمشهر:

 

مسعود قاسمی , محمد سرفراز , محمود داری زاده , علی حسینی میری , پژمان مالکی , حامد سرلک , رحیم آلبوغبیش , جابر یوسفی , فرشاد بهاروند , علی مغنمیان , میلاد ربانی فرد

 

این دیدار که به نوعی دیدار 6امتیازی هفته چهارم در گروه نخست بود را اروندی های میزبان بهتر از حریف آغاز کردند و چند موقعیت را نیز بر روی دروازه حریف ترتیب دادند، البته نیروی زمینی نیز در دقایقی بر بازی مسلط می شد اما هر دو تیم با توجه به حساسیت بازی بی گدار به آب نمی زدند تا دقیقه39میثم فرزانه مهاجم آماده این روزهای نیروی زمینی موفق شد گل نخست نیروی زمینی را به ثمر برساند.

 

شادی تیم میهمان چندان دوامی نداشت و یک دقیقه بعد محمد سرفراز گل تساوی را وارد دروازه نیروی زمینی تهران کرد.

 

اما نیمه دوم را اروندی ها با توجه به امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگرانش بهتر از حریف آغاز کرد و خیلی زود مزد این بازی برتر را دقیقه52با گل زیبای محمد سرفراز گرفت تا حساب کار2بر1شود.

 

در ادامه بازی نیز هر دو تیم میتوانستند به گل برسند اما موقعیت ها یکی پس از دیگری هدر رفت تا بازی با برتری اروندی به پایان برسد.

 

با توجه به امتیاز برابر این دو تیم، اروندی ها علاوه بر اینکه موقعیت خود را در مکان دوم جدول تثبیت کردند از یکی دیگر از رقیبان مستقیم خود گوی سبقت را ربودند تا این پیروزی یک پیروزی 6امتیازی قلمداد شود.

 

شاگردان فلاوند با این باخت 6امتیازی باقی ماندند و در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

 

در هفته پنجم اروند خرمشهر و نیروی زمینی به ترتیب باید به مصاف دو تیم قعر نشین مس نوین کرمان و گل ابریشم تهران بروند.

 

گزارش:علیرضا یاوری



ترند های روز