۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

سرمربی مس نوین: با بدشناسی رو به رو بودیم

مهدی نخعی می گوید: میانگین سنی بازیکنان ۲۲ سال است ، تیم کاملا جوانی در اختیار داریم و به این تیم امید داریم.
کد خبر: ۷۰۸۱۹

سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان پس از شکست تیمش برابر مقاومت تهران در گفت  گو با خبرنگار «دی اسپورت» گفت: در نیمه اول می توانستیم به راحتی با اختلاف ۳ الی ۴ گل به رختکن برویم. موقعیت هایی که می توانستیم به راحتی تبدیل به گل کنیم، از دست دادند.

 

مهدی نخعی ادامه داد: در نیمه دوم ۱۵ دقیقه اول به ما فشار آوردند و به گل رسیدند و ما دو بر یک عقب افتادیم و یک پنالتی را از دست دادیم که اگر آن پنالتی تبدیل به گل می شد روند بازی تغییر می کرد و حتی می توانستیم پیروز این دیدار شویم. خوشبختانه تیم ما یک تیم بومی است و حتی یک بازیکن غیر بومی در تیم نداریم و بازیکنانمان ماحصل آکادمی باشگاه مس هستند و میانگین سنی بازیکنان ۲۲ سال است ، تیم کاملا جوانی در اختیار داریم و به این تیم امید داریم.

 

وی ادامه داد: انشا الله بتوانیم از هفته های آتی نتایج بهتری را کسب نماییم و روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم. مطمئن باشید این تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

 

نخعی در مورد اینکه مس کرمان در لیگ دسته اول حضور دارد و با صعود تیم مس نوین کرمان به لیگ دسته اول اجازه حضور در لیگ دسته اول خواهد داشت یا خیر افزود : این موضوع بستگی به سیاست گذاری باشگاه دارد. اما ساختار باشگاه مس نوین کرمان ساختار جداگانه ای است و باشگاه ما هیئت مدیره و اساسنامه جداگانه ای دارد و یک باشگاه متمایز با باشگاه مس کرمان است.

 

سرمربی مس نوین در پایان بیان داشت: جا دارد از آقای مسعود زاده تشکر کنم که از ما همواره حمایت کردند و پشتیبان ما بودند اما متاسفانه ما با بدشناسی رو به رو بودیم هفته گذشته در بازی قشقایی شیراز ۹۰ دقیقه روی دروازه حریف حمله کردیم و به جرات می توانم بگویم در آن بازی تیم قشقایی شیراز بیش از ۴۵ دقیقه محوطه جریمه ما را ندیدند و متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم و موقعیت های بی شماری از دست دادیم و نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.



ترند های روز