۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

تفاوت کامیابی‌نیا با ربیع‌خواه؛ از زمین تا آسمان!

مقایسه عملکردی که کمال کامیابی‌نیا جلوی الهلال داشت با عملکرد دو شب قبل ربیع‌خواه مقابل همین تیم، نکات جالب توجهی را می‌دهد.
کد خبر: ۷۰۸۳۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ واکنش‌ها به عملکرد انتقادآمیز پرسپولیس مقابل الهلال ادامه دارد. دیداری که هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس در قد و قامت خودشان ظاهر نشده بودند. در این بین انتقادها به چند بازیکن بیشتر از بقیه بود. یکی از آن‌ها، محسن ربیع‌خواه است. بازیکنی که قهرمانی سال قبل پرسپولیس هم باعث نشد تا از فشارهای بر او کاسته شود. ولی همچنان برانکو به این بازیکن اعتقاد دارد و در این فصل هم در پست تخصصی‌اش یعنی هافبک دفاعی از او بازی می‌گیرد. ولی آیا ربیع‌خواه جانشین شایسته‌ای برای کمال کامیابی‌نیاست؟

آمار که این طور نشان نمی‌دهد. یکی از اصلی‌ترین وظایف هافبک دفاعی، جلوگیری از توپ‌هایی است که به جلوی مدافعان می‌رسد. ولی در این بازی ربیع‌خواه فقط یک بار موفق شد پاس بازیکنان الهلال را در میانه راه قطع کند. در حالی که کمال در دیدار مرحله گروهی مقابل همین الهلال، شش برابر ربیع‌خواه توانست پاس بازیکنان الهلال را در میانه را قطع کند. یا مثلا کمال در آن مسابقه پانزده مرتبه موفق به بازپس‌گیری توپ شد و مالکیت توپ را از الهلال گرفت و به پرسپولیس داد. ولی ربیع‌خواه در دیدار این هفته فقط شش مرتبه موفق شد مالکیت توپ را از الهلال پس بگیرد. 
مقایسه عملکردهای دفاعی دو هافبک دفاعی پرسپولیس گویای همه‌چیز است. کمال کامیابی‌نیا در دیدار رفت مرحله گروهی مقابل الهلال قرار گرفته بود. و ربیع‌خواه هم همین دو شب پیش جلوی الهلال بازی کرد. 
محسن ربیع‌خواه: یک تکل موفق، دو دفع توپ، یک قطع توپ و ۶ بازیابی توپ داشته است. 
تفاوت کامیابی‌نیا با ربیع‌خواه؛ از زمین تا آسمان!
کامیابی‌نیا: ۲ تکل موفق، ۲ دفع توپ، ۱ بار سد توپ، ۶ قطع توپ و ۱۵ بازیابی داشته است.


ترند های روز