۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
هفته هفتم لیگ برتر انگلیس

سیتیزن ها فاتح حساس ترین دیدار هفته!

شاگردان کونته بعد از بازی چهارشنبه شب در مادرید، توان حمله نداشتند؛ منچسترسیتی با نمایشی قابل تحسین، گام مهمی برای قهرمانی برداشت.
کد خبر: ۷۰۹۶۶

به گزارش «دی اسپورت»؛  تیم‌های چلسی و منچسترسیتی  امروز از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت با پیروزی مهمان به پایان رسید.

 

دو مدعی قهرمانی در لیگ برتر امشب در لندن به مصاف هم رفتند. آنتونیو کونته که فصل گذشته موفق شده بود پپ گواردیولا را دبل کند، امروز می دانست که برابر تیم هماهنگ سرمربی اسپانیایی کار دشواری در پیش دارد. از طرفی وضعیت بدنی خط هافبک و حمله چلسی، به زودی در بازی نمود پیدا کرد.

 

چلسی بازی را هجومی آغاز کرد و آلوارو موراتا بر روی سانتر کانته در دقیقه ۲، با ضربه سر نزدیک بود دروازه حریف را باز کند. سیتی خیلی سریع، کنترل بازی را در اختیار گرفت. ضربه آزاد بدست آمده دی بروین را کورتوا مهار کرد. در دقیقه ۱۱، شوت سیلوا با اختلاف به بیرون رفت. در ادامه، تیبو کورتوا در شروع بازی اشتباه کرد و توپ را به ژسوس کوبید. این توپ با فاصله کم به بیرون رفت. 

 

در دقیقه ۲۵ فرار رودیگر از سمت راست و سانتر وی را بازیکنان سیتی را برگرداندند اما در ریباند، شوت آلونسو با برخورد به زمین، تبدیل به توپ خطرناکی شد که ادرسون به سختی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۲۸، فرار زیبای داوید سیلوا و شوت وی را کورتوا به بیرون هدایت کرد. در این بین مصدومیت ناگهانی آلوارو موراتا، شرایط را برای چلسی سخت کرد. در دقیقه ۴۵، کرنر ارسالی دی بروین را فرناندینیو با ضربه سری عالی روانه دروازه کورتوا کرد تا جدی ترین موقعیت بازی خلق شد. تیبو کورتوا با واکنشی عالی، توپ را بیرون کشید.

 

شاگردان کونته نیمه دوم را با حالتی تدافعی آغاز کردند تا امیدوار باشند حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرند. اتفاقی که البته رخ نداد. در دقیقه ۵۳، بعد از کرنر ارسالی دی بروین، توپ در نهایت به استرلینگ رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف نه چندان زیاد از بالای دروازه عبور کرد. در دقیقه ۶۰، در مهمترین موقعیت چلسی در این نیمه، هازارد از جناح چپ نفوذ کرد اما شوت وی را  ادرسون به خوبی به بیرون از محوطه فرستاد. 

 

در دقیقه ۶۷، دی بروین قفل بازی را شکست! در لحظاتی که بازی برای هر دو تیم گره خورده بود، حرکت هوشمندانه دی بروین در یک دو کردن با ژسوس و شوت محکم وی، به گوشه دروازه کورتوا رسید تا منچسترسیتی سرانجام از حریف پیش بیافتد. بعد از این گل، بازیکنان چلسی همچنان در رسیدن به دروازه حریف ناتوان نشان می دادند و حتی وقتی به جلو می آمدند، نمی توانستند به عقب برگردند.

 




در دقیقه ۷۷، سانتر کیهیل و نفوذ آزپیلیکوئتا از راست و سانتر وی را ادرسون نگذاشت به موقعیت تبدیل شود. در دقیقه ۸۳، ضدحمله سریع سیتی و نفوذ استرلیگ با سانتر او برای ژسوس همراه شد. مهاجم برزیلی به خوبی شوت زد اما رودیگر توپ را از خط دروازه بیرون کشید. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا منچسترسیتی دوباره صدرنشین شود.



ترند های روز