۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
لاس‌پالماس را در وضعیت بغرنجی بردیم/ می‌دانیم که مردم کاتالونیا چه می‌خواهند

والورده: بازی در نیوکمپ خالی خیلی سخت است

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی مقابل لاس‌پالماس گفت: در وضعیت سخت و بغرنجی پیروز شدیم.
کد خبر: ۷۱۰۰۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ امروز و قبل از دیدار تیم های فوتبال بارسلونا و لاس‌پالماس ناآرامی‌ها کاتالونیا، احتمال می‌داد این دیدار در نیوکمپ لغو شود.پیش از شروع این مسابقه با بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا بازی دو تیم لغو شد اما در ادامه بازی برگزار شد و بارسلونا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

ارنستو والورده،سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی سه بر صفر بارسا مقابل لاس‌پالماس به اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار اشاره کرد و گفت: در این دیدار ما شاهد یک بازی عجیب بودیم و البته یک وضعیت بغرنج بودیم.

وی ادامه داد: می خواستند بازی را لغو کنند که کار ممکن نبود. ما مقابل لاس‌پالماس به خاطر همین شرایط بغرنج پشت های درهای بسته بازی کردیم، این تصمیمی بود که مدیریت باشگاه گرفت.

والورده تاکید کرد: با توجه به حواشی ایجاد شده، در شروع مسابقه زیاد منظم نبودیم و بازی مان ریتم لازم را نداشت چون تمرکزی خوبی روی مسابقه نداشتیم.لاس‌پالماس بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و آنها داشتند از اشتباهات ما نهایت استفاده را می بردند، اما در نیمه دوم ما موثرتر بازی کردیم و با فشاری که آوردیم، بازی را کنترل کرده و به برتری رسیدیم.

سرمربی بارسا خاطرنشان کرد:البته ورزشگاه خالی نیوکمپ نیز روی کار تیمی ما تاثیر گذاشته بود، چون این شرایط نرمالی نیست که بخواهیم در ورزشگاه خانگی بدون حضور تماشاگران بازی کنیم. با وجود همه مشکلات ما بر مسایل فائق شدیم و بازی را بردیم.

وی تاکید کرد: ما می خواستیم ببریم و به خواسته‌مان رسیدیم چون می خواهیم در هر شرایطی مردم کاتالونیا را خوشحال کنیم. اکنون هم می دانیم که مردم در کاتالونیا چه می خواهند و از این امر کاملا آگاه هستیم.