۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
اختصاصی دی اسپورت،

مروری بر هفته پنجم لیگ دسته دوم گروه A

دی اسپورت:هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم عصر فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۷۱۰۱۲

به گزارش"دی اسپورت"،هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم و در گروه نخست این مسابقات عصر فردا در غیاب تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر آغاز می شود.

 

اروند خرمشهر که هفته گذشته موفق شد یک پیروزی درخشان را مقابل نیروی زمینی تجربه کند به دنبال این است که با پیروزی مقابل تیم قعرنشین مس نوین کرمان به صدر جدول صعود کند. البته شاگردان علوی اگر سودای صدرنشین در سر دارند نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند حتی اگر آن تیم مس نوینی باشد که حتی1امتیاز نیز کسب نکرده است.

 

در دیگر بازی مهم این گروه قشقایی شیراز که هفته گذشته استراحت داشت باید در خانه و در پیشگاه هواداران بسیارش از تیم خوب مقاومت تهران پذیرایی کند. مقاومت تهران با وجود بهره بردن از ثانوی در خط حمله باید این را بداند که مقابل بهترین خط دفاعی به میدان میرود و گل زدن به تیمی که4هفته هیچ گلی دریافت نکرده قدری سخت می باشد. قشقایی میتواند با پیروزی مقابل مقاومت و توقف اروند حتی در هفته پنجم صدرنشین شود.

 

داماش گیلان رده سومی باید از شمال به جنوب سفر کند و مقابل فولاد نوینی به میدان برود که با پیروزی خارج از خانه هفته گذشته روحیه گرفته و چشم به رتبه های بالای جدول دارد و از این جهت کار داماشی ها سخت خواهد شد البته داماش نیز می تواند با پیروزی مقابل فولاد نوین و در صورت توقف اروند و قشقایی حتی به صدر برسد.

 

نیروی زمینی باید در خانه از تیم گل ابریشم تهران پذیرایی کند. با توجه به اینکه دیدار این دو تیم در جام حذفی با برد گل ابریشم و حذف نیروی زمینی  به اتمام رسید این دیدار میتواند بسیار جذاب باشد چرا که سربازان نیروی زمینی هم به فکر انتقام آن بازی هستند و هم می خواهند از کورس مدعیان با این پیروزی خانگی جا نمانند.

 

شموشک نوشهر در این هفته باید در خانه مقابل ترمه دستجردی قعرنشین صف آرایی کند و اگر نوشهری ها می خواند در جمع قعرنشین ها باقی نمانند باید حتما مقابل این تیم قعرنشین با پیروزی خارج شوند .

 

گزارش:علیرضا یاوری

 

برنامه بازی های لیگ دسته دوم گروه A:

 

چهارشنبه  12مهر:

 

مس نوین کرمان - اروند خرمشهر

 

شموشک مازندران  -  ترمه دستجردی

 

نیروی زمینی تهران  -گل ابریشم تهران

 

فولاد نوین اهواز  - داماش گیلان

 

پنجشنبه 13مهر:

 

قشقایی شیراز  -  مقاومت تهران



ترند های روز