۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
اختصاصی دی اسپورت،

مروری بر هفته پنجم لیگ دسته دوم گروه C

دی اسپورت: هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم  عصر فردا  آغاز می شود و تیم ها در دیدارهایی حساس به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۷۱۰۱۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ عصر فردا هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم آغاز می شود و میتوان گفت هفته پنجم در گروه سوم از دیگر گروه ها حساس تر خواهد بود چرا که در این هفته تیم هایی که رقیب مستقیم هستند مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

 

در حساس ترین دیدار نفت امیدیه صدرنشین  که هفته گذشته یک برد ارزشمند را مقابل  شهرداری همدان در خانه بدست آورد باید به فومن سفر کند و مقابل تیم خوب شهرداری فومن به میدان رود. شهرداری فومن با اینکه هفته گذشته مقابل خوشه طلایی متوقف شد اما نشان داده در خانه تیم زهرداری است و میتواند برای هر تیمی مشکل ساز باشد اما مطمئنا نفتی های امیدیه نیز در این دیدار دست خالی نخواهند بود.

 

در یکی از حساس ترین بازی های این گروه بعثت کرمانشاه باید در خانه از تیم مدعی خیبرخرم آباد پذیرایی کند . خیبر هفته گذشته موفق شد گیتی پسند اصفهان را6تایی کند و با انگیزه فراوانی و به نیت صدرنشینی پا به میدان خواهد گذاشت اما در دیگر سوی میدان بعثتی قرار دارد که وجود شکست پر گل هفته گذشته اش در رده سوم جدول قرار دارد و اگر بتواند دیگر دربی غرب کشور را هم ببرد می تواند جای خیبر را در رده دوم بگیرد. دیدار این دو تیم همیشه جذاب و حساس بوده خصوصا در این مقطع که دو تیم در جدول همسایه هم هستند.

 

شهرداری همدان وپاس همدان در شهرآورد همدان باید به مصاف هم بروند .شهرداری همدان با وجود شکست هفته گذشته اش مقابل نفت امیدیه با5امتیاز بالاتراز پاس همدان قرار دارد . پاسی  که تا بدین جای کار توقع هوادارانش را برآورده نکرده در این بازی به دنبال پیروزی جهت خروج از بحران است.این بازی برای هر دوتیم همشهری مهم است تا بتوانند به جمع مدعیان خود را اضافه کنند.

 

پالایش آبادان که هفته گذشته پاس همدان را در خانه اش متوقف کرد این هفته باید در خانه  و در یک دیدار دشوار به مصاف شهرداری بمی برود که هفته گذشته موفق شد با4گل از سد بعثت بگذرد.نتیجه این بازی اگر با پیروزی هر یک تمام شود میتوان انتظار داشت که قطب جدیدی به جمع مدعیان اضافه شود.

 

کیمیافرآیند که هفته گذشته استراحت داشت باید به مصاف خوشه طلایی ساوه برود. شاگردان جهانبخش جعفری با توجه به امتیازات از دست داده جای هیچ گونه اشتباهی ندارند و اگر می خواهند خیلی زود سقوطشان  مسجل نشود باید در این دیدارهای خانگی امتیازات لازم را کسب کنند.البته خوشه طلایی نیز می تواند با پیروزی در این دیدار به راحتی خود را چند رتبه در جدول بالا ببرد.

 

 

گزارش :علیرضا یاوری

 

برنامه بازی های هفته پنجم گروه C:

 

چهارشنبه 12مهر:

 

شهرداری فومن  -  نفت امیدیه

 

پالایش آبادان  -  شهرداری بم

 

بعثت کرمانشاه  -  خیر خرم آباد

 

شهرداری همدان  -  پاس همدان

 

کیمیافرآیند  -  خوشه طلایی ساوه