۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
اختصاصی دی اسپورت،

مروری بر هفته پنجم لیگ دسته دوم گروه B

دی اسپورت:هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه Bعصر فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۷۱۰۱۴

به گزارش"دی اسپورت"،عصر فردا هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه B در شهرهای مختلف برگزار می شود.

 

در حساس ترین بازی گروه دوم استقلال اهواز صدرنشین باید در خانه به مصاف صنایع طلایی سمنان رده سومی برود.استقلال اهواز که با وجود مشکلات مالی خوب نتیجه گرفته به  دنبال این است که با شکست صنایع طلایی  صدرنشینی خود را تثبیت و مسئولان را نیز وادار به کمک کند.البته سمنانی ها نیز تیم دست و پابسته ای نیستند و می توانند استقلال اهواز را حتی در خانه اش اذیت کنند.

 

نفت و گاز گچساران پس از   گذراندن  3جلسه از محرومیتش باید در خانه از پرسپولیس مشهد پذیرایی کند. گچسارانی ها که لیگ را با محرومیت هوادارانش آغاز کرده بود نتوانست نتایج مورد قبولی کسب کند و با4امتیاز در رده  نهم قرار دارد و به دنبال این است که با شکست پرسپولیس مشهد به جدول و جمع مدعیان بازگردد.در طرف دیگر نیز تیم پرسپولیس مشهد زهردار نشان داده و می تواند  برای نفت و گاز مشکل ساز شود.

 

شهرداری بندرعباس باید در خانه از استقلال جنوب تهران پذیرایی کند.بندری ها هفته گذشته موفق شدند در یک دیدار حساس شهدای بابلسر را در خانه اش شکست دهند و به دنبال این هستند که در این هفته با شکست استقلال جنوب به صدر جدول برسند که البته استقلال جنوب نیز تیم خوبی نشان داده که حتی می تواند در خانه حریفان بازی خوبی را به نمایش بگذارد و نتجه مورد نظرش را کسب کند.

 

دیدار دو تیم سردار بوکان و شهرداری ارومیه با نظر شورای تامین استان آذربایجان غربی لغو شده است اما سردار بوکان تا بدین جای کار مانند فصل گذشته مدعی نشان نداده که این موضوع مقداری هواداران پر شور و پرتعداد این تیم را نگران کرده است.اما سردار بوکان در این هفته و در مقابل شهرداری ارومیه می تواند با حمایت تماشاگرانش این تیم را شکست دهد و روی روال صعودی قدم بردارد هرچند که شکست شهرداری ارومیه نیز کار ساده ای نیست و بازیکنان سردار باید اعتماد به نفس لازم را داشته باشند. ارومیه ای ها نیز مطمئنا در این دیدار تنها به دنبال1امتیاز هستند و گویا برنامه خاصی برای لیگ امسال ندارند.

 

تیم قعر نشین استقلال سیلک کاشان که هنوز موفق به کسب امتیازی نشده باید در خانه  از تیم شهدای بابلسر پذیرایی کند.به نظر استقلال سیلک کاشان که بدون برنامه وارد مسابقات شده راهی به پیش نمی برد مگر اینکه عزم استانی این تیم را زنده کند از این روی این دیدار اهمیت بیشتری برای بابلسری ها دارد چرا که شاگردان میر قربانی به خوبی می دانند اگر موفق به کسب این پیروزی خارج از خانه شوند میتوانند در جمع مدعیان صعود قرار بگیرند.

 

 

گزارش:علیرضا یاوری

 

برنامه هفته پنجم لیگ دسته دوم گروهB:

 

شهردای بندرعباس  -  استقلال جنوب تهران

 

نفت و گاز گچساران  -  پرسپولیس مشهد

 

استقلال اهواز  -  صنایع طلایی سمنان

 

سردار بوکان  -  شهرداری ارومیه(لغو شد)

 

استقلال سیلک کاشان  -  شهدای بابلسر

 

در این هفته کاسپین قزوین استراحت دارد.