۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
اختصاصی دی اسپورت

عبدالملکی؛ خیبری ها فکر نمی کردند پیروز شوند، چه برسد به زدن ۶ گل

تیم سپهرنقش جهان اصفهان در هفته چهارم لیگ دو در مقابل خیبر خرم آباد تن به شکست سنگینی داد. 
کد خبر: ۷۱۰۲۷

به گزارش دی اسپورت , عبدالملکی، مدیرعامل باشگاه سپهر نقش جهان اصفهان در مورد شرایط دیدار برابر خیبر خرم آباد به خبرنگار دی اسپورت گفت: در ابتدا جا دارد که از مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران خوب خیبر خرم آباد به خاطر میزبانی خیلی خوبشان تشکر کنم. در مورد شرایط مسابقه هم باید بگویم که اگر تیم ما در شرایط عادی قرار داشت، به راحتی می توانستیم پیروز میدان لقب بگیریم. 

 

عبدالملکی ادامه داد؛ در نیمه نخست مسابقه به گواه کارشناسان، ناظر بازی و بازیکنان، بچه های ما چهار فرصت گلزنی بالای ۹۰ درصد را از دست دادند و در ادامه دو بار هم تیرک دروازه مانع گلزنی بازیکنان ما شد ولی با پایان نیمه نخست و در بین دو نیمه متاسفانه یک سری مشکلات مدیریتی تمرکز کادرفنی و بازیکنان را بر هم زد. کارهای خلاف اخلاق برخی آقایان انسجام تیمی ما را پاشاند و در نیمه دوم در حالی که باید گل های بیشتری دریافت می کردیم، با ۶ گل بازی را واگذار کردیم. 

 

مدیرعامل سپهر نقش جهان در مورد نتیجه به دست آمده، گفت: روند بازی در نیمه نخست طوری بود که با تمام احترامی که برای کادر و بازیکنان باشگاه خیبر قائل هستم، باید بگویم که آنها حتی تصور کسب پیروزی مقابل ما را هم نمی کردند چه برسد به زدن ۶ گل.

 

عبدالملکی در مورد حل مشکلات باشگاه گفت: خوشبختانه به دنبال حل مشکلات تیم هستیم و قطعا پس از استراحتی کوتاه با قدرت تمرینات را آغاز می کنیم و به دنبال ارائه بازی هایی در حد نام اصفهان و باشگاه هستیم. در ابتدای فصل ما تمرینات خود را دیر آغاز کردیم و حتی به همین دلیل در بازی نخست به میدان نرفتیم ولی تیمی که تشکیل شد، تیمی قابل احترام است که شک نداشته باشید به زودی روند رو به رشد خود را آغاز خواهد کرد. 

 

مدیرعامل سپهر نقش جهان در پایان با بیان اینکه، جوانان جویای نام و کارنامه داری در تیم ما بازی می کنند، ادامه داد؛ از تمام مسوولین استان اصفهان خاضعانه خواهشمندم تیم ما را مورد تفقد بیشتری قرار دهند زیرا ما تیم بسیار خوبی داریم که اگر مورد حمایت قرار گیرد در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.



ترند های روز