۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
دربی همسایه های تبریزی!

پیش بازی شهرداری تبریز - ماشین سازی تبریز

دی اسپورت: در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم شهرداری تبریز و ماشین سازی به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۷۱۰۲۸

به گزارش"دی اسپورت": در یکی از دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت 15 دو تیم همشهری شهرداری تبریز و ماشین سازی به مصاف هم می روند.

 

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

 

تیم شهرداری تبریز در هفته ششم رقابت ها در دیداری خارج از خانه موفق شد تیم مس رفسنجان را متوقف کند و با کسب یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگردد اما تیم ماشین سازی در خانه با حساب دو بر یک مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد.

 

شهرداری چی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان پنج گل به ثمر رسانده اند و هشت گل نیز دریافت کرده اند، آماری ضعیف در کارهای هجومی و دفاعی!، ماشین سازان نیز در آماری نزدیک به مانند رقیب همشهری شش بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه تیم های مقابل شده اند و از طرفی هشت بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، عملکرد این تیم تبریزی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و جزو تیم های ریشه دار فوتبال کشور محسوب می شود نیز تا پایان هفته ششم چندان جالب به نظر نمی رسد.

 




 

سرخ پوشان تبریزی از شش بازی گذشته یک پیروزی، دو تساوی و سه شکست را بدست آورده اند و با 5 امتیاز در مکان پانزدهم جدول جا خوش کرده اند، سبز قباها نیز با آمار و امتیازاتی کاملا مشابه و تنها با تفاضل گل در رده چهاردهم جای دارند.

 

تیم های شهرداری و ماشین سازی که سابقه یک فصل حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارند با توجه به شرایطی که در این فصل و تا بدین جای کار دارند قطعا باید برای بقا و کسب جایگاهی آبرومندانه تلاش کنند تا صعود به لیگ برتر! چرا که با اوضاع فعلی دو تیم تصور قرار گرفتن در بین تیم های مدعی برای آنها بعید به نظر می رسد.

 

نکته جالب توجه در خصوص دو تیم آمار و عملکرد تقریبا مشابه آنها، امتیازات و جایگاهشان در جدول رده بندی مسابقات است، باید منتظر ماند و دید دربی همسایه های تبریزی را فردا کدام تیم می تواند به سود خود رقم بزند.

 

تیم میزبان این دیدار در صورت پیروزی در این بازی و همچنین عدم نتیجه گیری سایر حریفان می تواند تا رده دوازدهم جدول خود را بالا بکشد، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی سایر رقبا در کسب نتایج لازم می تواند در جدول رده بندی تا رده دوازدهم صعود کند!

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی



ترند های روز