۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
تیم بسیار یکدل و یکدستی داریم؛

دهشمند: بصیری توانست اعتماد ما را بیش از پیش جلب کند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از حمایت تمام و کمال این باشگاه از سرمربی خود خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۷۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ علیرضا دهشمند ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه حامد بصیری توانست در هفته های اخیر نتایج مناسبی کسب کند و اعتماد ما را بیش از پیش جلب کند و لازم است بیان کنیم سوای هر نتیجه ای وی حداقل تا پایان این فصل هدایت آلومینیوم را بر عهده خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بصیری در سرمربیگری ظرفیت های بالایی است و تیم نیز بازی به بازی رو به بهبود می رود، با توجه به فاصله کمی که از لحاظ سطح فنی در میان مربیان فوتبال ایران وجود دارد می توان به جرات گفت که توانایی های بصیری از بسیاری از مربیان فوتبال ایران بالاتر است و امیدواریم با حمایت از وی بتوانیم به شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای مربیگری اش کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اضافه کرد: توقع داریم با توجه به خون تازه ای که با این کادرفنی تماماً بومی به فوتبال اراک تزریق کرده ایم از ناحیه افرادی که مدتها خود را علاقمند به حضور نیروهای بومی در کادرفنی نشان می دادند، شاهد حمایت های بیشتری از این کادر باشیم و انتظار داریم همه افرادی که دل در گروی فوتبال اراک دارند در کنار ما برای موفقیت تیم تلاش کننند.

دهشمند افزود: امسال طبق هدف گذاری انجام شده تیم را در لیگ حفظ خواهیم کرد و می بایست از مربیان با تجربه و همینطور جوانی که در کنار سرمربی ما را در تحقق این امر یاری می کنند و همینطور بازیکنانی که با تمام وجود تلاش می کنند تا تفکرات سرمربی تیم را در زمین پیاده کنند تشکر و قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: همواره حلقه گمشده تیم های استان عدم همدلی بوده است اما خوشحالیم که در این مقطع تیم بسیار یکدل و یکدستی داریم که برای شاد کردن دل مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد فعالیت های باشگاه تحت مدیریتش در زمینه فوتبال پایه نیز گفت: برنامه ویژه ای برای تیم های پایه داریم و از آقای زرین برای مدیریت آکادمی، از آقای طلایی برای سرمربیگری تیم امید، از آقای سلیمی برای سرمربیگری تیم جوانان و از آقای کیقباد ربیعی برای سرمربیگری تیم نوجوانان استفاده کرده ایم و هدفگذاریمان در این بخش فراتر از نتیجه گیری است و اولویت نخستمان در تیم های پایه را پرورش بازیکن و معرفی استعدادهای فوتبال استان قرار داده ایم.

دهشمند در خصوص لزوم حمایت های هواداران از تیم آلومینیوم افزود:هر تلاشی در باشگاه می کنیم و هر فعالیتی صورت می گیرد به عشق هواداران تیم فوتبال آلومینیوم است و همواره برای رسیدن آنها به خواست قلبیشان تلاش می کنیم و از آنها نیز توقع داریم مثل همیشه در این فصل هم یاریگر نماینده استان باشند.

وی اضافه کرد: در این بین ذکر این نکته ضروری است که طی هفته های گذشته متاسفانه شاهد برخی اتفاقات از سوی تعداد انگشت شماری تماشاگرنما در دیدارهای خانگی بودیم که از سوی کمیته انضباطی جریمه هایی به همین علت برای باشگاه درنظر گرفته شد، لذا با توجه به محدودیت های مالی باشگاه، از هواداران فهیم تیم فوتبال آلومینیوم تقاضا داریم در صورت مواجهه با این افراد مانع از سردادن شعارهای توهین آمیز از سوی آنها خطاب به داوران و بازیکنان حریف شوند تا با این کار هم کمک شایانی به باشگاه کرده باشند و هم در راستای خدشه وارد نشدن به فرهنگ و شخصیت مردم استان مرکزی گام موثری برداشته باشند.



ترند های روز