۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
اختصاصی دی اسپورت،

کامبک فوق العاده بهرامیان در مقابل خیبر خرم آباد

دی اسپورت:بعثت کرمانشاه موفق شد در هفته پنجم لیگ دسته دوم بازی 1بر0باخته را با یک کامبک عالی به پیروزی3بر1تبدیل کند.
کد خبر: ۷۱۱۱۶

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در یک بازی 6امتیازی بعثت کرمانشاه در حالی که با یک گل از خیبر خرم آباد عقب بود با نتیجه3بر1مقابل این تیم به برتری دست یافت و جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

 

ورزشگاه انقلاب کرمانشاه

 

تماشاگر:حدود 300نفر

 

داوران:

 

داور وسط :مجید محمدی (زنجان) کمک داور ها: مرتضی فاطمی صدر (همدان) و .بهروز عالمی روشن( همدان)

 

بعثت کرمانشاه 3  -  1خیبر خرم آباد

 

بازیکنان بعثت کرمانشاه:

 

میلاد قمری.میلادرستمی.جوادفریدونی.پدرام قاضی پور. پوریاخضری.رضانقیمش.بیژن امیدیان.هادی حسین پور.سجاد سیاه کمری.وحیدصالحی.سامان محرابی زاده

 

سرمربی:محمد بهرامیان

 

بازیکنان خیبر خرم آباد:

 

امیر  مرادکلاری،فرزاد بهاری ،حامد کریمی ،مسعود ستاری ،مصطفی علیخانی ،مصطفی بیات ،سینا عارف نیا ،علی صدرا ،پژمان قرمزی ،محمد بیرانوند و
سامان زارع

 

سرمربی:مهرداد خادمی

 

از آن جا که بازی بسیار حساس بود دو تیم با ریسک بالا بازی نمی کردند و تا دقیقه20بازی مدام توپ در میانه زمین بین دو تیم رد و بدل می شد اما پس از دقیقه20حملات قدری زهردار تر شد و دقیقه27محمد بیرانوند روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله نسبتا زیاد گل نخست را به زیبایی وارد دروازه بعثت کرمانشاه کرد.

 

پس از این گل بازیکنان بعثت درصدد جبران گل خورده بر آمدند اما حملات و کرنر های متوالی جز یک ضربه سر که دروازه بان خیبر از طاق دروازه بیرون آورد زهر لازم برای به تساوی کشانده شدن بازی در نیمه نخست را نداشت تا دو تیم با همان نتیجه1بر0به رختکن بروند.

 

اما نیمه دوم ورق برای بعثتی ها برگشت و این تیم از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم طوفانی بازی را آغاز کرد تا دقیقه65بعثت مزد حملاتش را با ضربه سر مهاجم آماده این روزهای خود سامان محرابی بگیرد تا بازی یک بر یک شود.

 

اما بعثت روحیه گرفته دست بردار نبود تا تنها2دقیقه بعد این بار حمید ظفری که تنها30ثانیه از حضورش در زمین می گذشت با یک شوت زیبا و سرکش گل دوم بعثت کرمانشاه را به ثمر برساند.

 

پس از این گل قدری بازی متعادل شد و خیبر خرم آباد سعی داشت به دروازه بعثت نزدیک شود و بازی را مساوی کند اما خطاهای مکرر بازیکنان این تیم شانس را از آن ها گرفته بود تا اینکه پژمان قرمزی دقیقه74با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا خیبر 10نفره شود.

 

پس از این اخراج باز هم بعثت کرمانشاه نبض بازی را در دست داشت که البته خیبری ها نیز هر چه به آخر بازی نزدیک تر می شدند حملاتشان را بی محباباتر می کردند که در یکی از همین صحنه ها بعثت با یک ضد حمله تند و سریع مدافعان حریف را غافلگیر کرد تا جایی که مدافع خیبر در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد هر چند که این پنالتی به شدت مورد اعتراض کادر فنی خیبر قرار گرفت اما به نظر کارشناسان داوری این خطای هند کاملا مشهود بود.

 

سجاد سیاه کمری ضربه پنالتی را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان در دقیقه5+90 تبدیل به گل کرد تا شاگردان محمد بهرامیان توانسته باشند با یک کامبک فوق العاده سه امتیاز ارزشمند این بازی را به جمع امتیازات خود اضافه کنند و به رده دوم جدول صعود کنند و هفته اینده نیز باید به مصاف گیتی پسند اصفهان بروند.

 

خیبر نیز با این باخت7امتیازی باقی ماند و با قرار گیری در مکان پنجم  هفته آینده باید در خرم آباد به مصاف پالایش آبادان رده سومی برود.

 

پس از پایان بازی کادر و بازیکنان خیبر خرم آباد به شدت به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند که البته با دخالت نیروی انتظامی این اعتراض های شدید پایان یافت.


بعثت کرمانشاه با این پیروزی به نوعی انتقام شکست 2سال پیش در این ورزشگاه را از خیبر خرم آباد گرفت.آن بازی با نتیجه 2بر1به سود خیبری ها خاتمه یافت که در پایان آن فصل نیز خیبر موفق شد به لیگ یک صعود کند.

 

گزارش:علیرضا یاوری