۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

ترین های پاس – شهرداری همدان

دربی فوتبال همدان در لیگ دسته 2 بین تیم های پاس و شهرداری از جذابیت خاصی برخوردار بود و در نهایت شاگردان عباس سرخاب توانستند با دو گل بر حریف میزبان چیره شوند.
کد خبر: ۷۱۱۱۷

به گزارش دی اسپورت، در این دیدار هر دو تیم بارها موقعیت های گلزنی داشتند اما این پاسی ها بودند که پخته تر عمل کرده و پیروز میدان شدند.


* ترین های بازی


دروازه بان برتر: آرمین رحیم زاده. سنگربان پاس بارها با واکنش های تماشایی اجازه گلزنی را به تیم حریف نداد. آرمین حتی در نقش یک مدافع جنگنده هم ظاهر شد و درگیری های فوتبالی وی منجر به پارگی لب او شد. وی پس از بازی اگرچه از سوی هوادارانش تیمش بارها تشویق شد اما از سوی دیگر راهی بیمارستان شد تا مداوا شود.

 






مدافع: بازهم مهدی رمضان زاده توانست کمربند دفاعی تیم پاس را مستحکم نگه دارد و او نیز بارها در هوا و زمین یار برتر تیمش در خط دفاعی بود. رمضان زاده که بازوبند کاپیتانی را نیز در دست داشت، نبض خط دفاعی و میانی تیمش را با آرامش نسبی مدیریت کرد.اصغر نصیری هم اگرچه مدافع راست پاس بود اما نفوذهای خطرناک وی بارها شهرداری چی ها را به دردسر انداخت و یکی از ستاره های پاس در این دیدار بود.

 






بهترین هافبک ها: در تیم پاس میثم زمانی و مصطفی نوبخت با گلزنی مقابل شهرداری کارنامه موفقی ارایه کردند. هر دو با فرارهای تند و تیز بارها خط دفاعی حریف را آزار دادند. اما نباید از درخشش مرتضی کرمی هافبک تیم شهرداری همدان نیز عبور کنیم. کرمی در این بازی یکی از تک ستاره ها بود که متاسفانه در اواسط نیمه دوم با مصدومیت از زمین خارج شد.

کاظم صالحی هم اگرچه به عنوان هافبک دفاعی نقش آفرینی کرد اما این بازیکن جوان و باتجربه شهرداری بارها با شوت های سرکش خود به سمت دروازه پاس خطرساز شد و در جنگ میانه میدان نیز نسبت به حریف تک به تک برتر بود.

 





مهاجمان: مهاجمان نوک هر دو تیم موفق به گلزنی نشدند. کوه افکن مهاجم بلندقامت به طور کامل از سوی مدافعان بلند قامت شهرداری تحت کنترل بود. بهرام پور مهاجم اردبیلی شهرداری همدان نیز اگرچه بارها از تله آفساید تیم پاس فرار کرد اما سرعت کم این بازیکن سبب شد تا کار به جایی نبرد. هر چند ارسال های خوبی هم به قصد استفاده سایر بازیکنان داشت که به نتیجه ختم نشد.


ضعیف ترین ها: گل نزدن های تیم شهرداری بلای جان این تیم شده است. شهرداری این حق را داشت که در دیدار با پاس به گل برسد اما بارها موقعیت های این تیم یا توسط تیم حریف دفع شد یا با بی دقتی بازیکنان خودی به خارج از چارچوب نشست. خط دفاعی شهرداری نیز بارها کند عمل کرد و جای خالی میلاد باقری در ترکیب این تیم کاملا محسوس بود.

 






حاشیه بازی: دو دستگی لیدرها جالب توجه بود. همه لیدرها که طی فصول گذشته یار و یاور پاس بودند در این دو سال به خصوص امسال به دو دسته تقسیم شده و عده ای به سمت شهرداری چی ها رفتند.


نکته بازی: عباس سرخاب. سرمربی پاس که در یک هفته اخیر شایعه هایی مبنی بر برکناری اش بود و هواداران نیز بابت تساوی هفته قبل مقابل پالایش آبادان از او انتقاد داشتند، با پیروزی در دربی همه به تمام گمانه زنی ها پایان داد. حالا سرمربی پاس با خیال آسوده می تواند تیمش را اداره کند و از فشار روانی خارج شده است.


گزارش از: میثم ناصرنژاد