۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
اختصاصی دی اسپورت

تساوی ناباورانه بابلسری ها در کاشان

هفته پنجم رقابت های لیگ دو عصر امروز پیگیری شد و در گروه B این رقابت ها استقلال کاشان در خانه میزبان تیم شهدا بابلسر بود که دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
کد خبر: ۷۱۱۴۷

به گزارش دی اسپورت؛ استقلال کاشان که در چند روز گذشته تغییرات زیادی را روی نیمکت و لیست بازیکنان خود ایجاد کرده بود با امید کسب حداقل امتیاز مقابل تیم خوب و یکدست شهدا بابلسر قرار گرفت. با سوت آغاز بازی، شاگردان میرقربانی به مانند بازی های گذشته توپ و میدان را در اختیار گرفته و حملات زیادی را روی دروازه میزبان تدارک دیدند که بازیکنان این تیم موقعیت های پی در پی خود را با کم دقتی از دست می دادند. در اواخر بازی در نیمه نخست، بابلسری ها یک فرصت عالی و دروازه خالی را تبدیل به گل نکردند و چند دقیقه بعد، ارسال کاشانی ها از مقابل دروازه خودی به پشت مدافعان شهدا بابلسر رسید و گلر این تیم بازیکن حریف را متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و سر بلوکی تنها گل نیمه اول مسابقه را برای استقلالی های کاشان به ثمر برساند.

 

آغاز نیمه دوم و دست کم گرفتن کاشانی ها از سوی شاگردان میرقربانی موجب شد تا تیرک دروازه فرهادی ناجی قفس توری بابلسری ها لقب بگیرد. در ادامه بازی باز هم این شمالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفته و بارها دروازه میزبان را با خطر مواجه کردند که تیرک دروازه در کنار بدشانسی و کم دقتی بازیکنان، مانع گلزنی بابلسری ها شد.

 میرقربانی، سرمربی شهدا بابلسر که شکست مقابل استقلال کاشان را باور نداشت، با سه تعویض پی در پی و تغییر سیستم به دنبال دستیابی به گل مساوی بود و از آن طرف کاشانی ها با اضافه کردن هافبک و مدافع به دنبال حفظ پیروزی خود بودند که در این میان باز هم شاگردان میرقربانی از چندین و چند موقعیت گلزنی، دست خالی به سوی دروازه خودی بازگشتند.

با رسیدن به دقایق پایانی مسابقه بازیکنان استقلال کاشان با هر برخوردی به دنبال اتلاف وقت بودند که این موضوع با اعتراض نیمکت نشینان بابلسری مواجه شد ولی هنوز چند دقیقه ای از این ماجرا نگذشته بود که حرکت در عمق محسن رحیمی که در نیمه دوم به زمین مسابقه آمده بود با پاس عرضی اش برای فرهاد شفایی همراه شد و این بازیکن که یکبار به زیبایی تیرک دروازه کاشانی ها را از روی ضربه خطا پشت محوطه جریمه به لرزه در آورده بود، بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه شاگردان میرقربانی برای دست یابی به گل برتری سروپا حمله شدند که حتی در وقت های اضافه هم دو‌ موقعیت عالی گلزنی را از دست دادند تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک - یک به پایان برسد.

 

حواشی بازی؛

 

* حدود ۵۰۰ هوادار، این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

 

*استقلال کاشان در این بازی تنها یک موقعیت گلزنی داشت و از روی نقطه پنالتی به گل رسید و در مقابل بابلسری ها هم با بیش از ۲۰ موقعیت گل، یکبار موفق به گلزنی شدند.

 

*اتلاف وقت بازیکنان استقلال کاشان به حدی بود که چند بار داور را مجاب کردند تا از کارت زرد استفاده کند.

 

*سرمربیان دو تیم در طول نود دقیقه به طور کامل از کنار زمین بازیکنانشان را راهنمایی می کردند.