۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
اختصاصی دی اسپورت

میرقربانی؛ با حل مشکلات مالی مدعی صعود خواهیم بود

هفته پنجم رقابت های لیگ دو عصر امروز پیگیری شد و در گروه B این رقابت ها استقلال کاشان در خانه میزبان تیم شهدا بابلسر بود که دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
کد خبر: ۷۱۱۴۸

به گزارش دی اسپورت , صابر میرقربانی، سرمربی تیم شهدا بابلسر در پایان بازی با حضور در جمع خبرنگاران، در مورد شرایط بازی مقابل استقلال کاشان گفت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان من علیرغم کمبودهایی که داشتیم فکر کنم دو ، سه سر و گردن از حریف بالاتر بودند. در مجموع از سطح فنی تیمم بسیار راضی هستم ولی از نتیجه به دست آمده اصلا راضی نیستم.

 

میرقربانی در ادامه گفت: بازیکنان من در زمین حریف بیش از ۵۸۰ پاس بین هم ردو بدل کردند و این در مقابل فکر می کنم ۳۰ پاس حریف بود و آنطور که آنالیزور تیم دقایقی پیش به من گفت بیش از ۸۰ درصد مالکیت توپ از ان تیم ما بود و بازیکنانم بیش از ۹ فرصت بالای ۹۰درصد را نتوانستند به گل تبدیل کنند، به همین دلیل است که می گویم از سطح فنی تیمم راضی هستم ولی از نتیجه به دست آمده خیر.

 

سرمربی تیم شهدا بابلسر در ادامه با بیان اینکه وقتی این همه فرصت از دست می رود، یعنی باید بیشتر کار کنیم، گفت: در نیمه نخست حداقل پنج موقعیت عالی گلزنی را از دست دادیم و روی یک غافلگیری، در ضد حمله با اشتباه فردی پنالتی دادیم که اینها نشان می دهد باید بیشتر کار کنیم.

 

میرقربانی در پاسخ سوال خبرنگاری که به دنبال دلیل از دست رفتن موقعیت گلزنی پی در پی بابلسری ها بود، گفت: من خودم مهاجم بودم و سال ها در سطح اول فوتبال کشور حضور داشتم، به نظر من تنها دلیلی که از دست دادن موقعیت های پی در پی گلزنی از سوی بازیکنانم دارد این است که آنها به دلیل عدم تحقق وعده های باشگاه، تمرکز لازم را ندارند. 

 

میرقربانی افزود: بازیکنان خانواده دارند و تنها راه کسب درآمد و تامین هزینه های زندگی شان همین فوتبال است. وقتی پول بازیکن به موقع پرداخت نشود، ناراحتی خانواده به بازیکن انتقال پیدا می کند و این می شود که شب قبل از مسابقه به جای اینکه فکرمان را معطوف مسایل فنی کنیم باید به دردودل بازیکنانی که انصافا حق هم دارند، گوش دهیم و در نهایت همین می شود که دیدید، بازیکن دروازه خالی را نمی تواند باز کند. امیدوارم این معضل زودتر حل شود زیرا تیم ما قابلیت صعود به لیگ آزادگان را دارد و حیف است با مشکلات مالی از هدفمان دور شویم، در حالی که کل قرارداد بازیکنان کمتر از ۶۵۰ میلیون تومان است.

 

سرمربی شهدا بابلسر در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورپ اعتصاب بازیکنان این تیم پرسیده بود، گفت: بازیکنان ما در هفته ای که گذشت طبق برنامه ما در ۶ جلسه تمرینی شرکت نکردند و در نهایت توانستیم از انها زمان بگیریم و به خاطر لطفی که به من داشتند در این بازی حاضر شدند. ما با یک جلسه تمرین به کاشان آمدیم و شما سطح فنی بازیکنانی که طی ۷ روز یک جلسه تمرین برگزار کردند را دیدید.

 

میرقربانی در پایان گفت: تیم من آماده است تا مقابل هر حریفی به میدان برود و اگر باشگاه مشکلات مالی را زودتر حل کند، شک نداشته باشید که صعود برای ما دور از دسترس نیست. در هفته ای که گذشت سه بازیکن من به دلیل مشکلات مالی قراردادشان را فسخ کردند و شما امروز دیدید که ما با ۱۴ بازیکن به کاشان آمده بودیم. در نهایت امیدوارم مشکلات مان هرچه زودتر رفع شود تا بتوانیم با تمام قوا به مصاف حریفان برویم.



ترند های روز