۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
اختصاصی دی اسپورت:

مصائب دلگرم در بازگشت به ایرانجوان

دی اسپورت:ایرانجوان بوشهر در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول چهارشنبه گذشته در بابل برابر خونه به خونه با نتیجه سه بر یک شکست خورد
کد خبر: ۷۱۱۶۲

به گزارش "دی اسپورت"، ایرانجوان این روزها یکی از بدترین فصول لیگ یکی خود را تجربه می کند.باخت پر گل به خونه به خونه باعث شد تا آنها با 2 امتیاز همچنان در رده هفدهم جدول باقی بمانند.ایرانجوان پس از باخت برابر فجرسپاسی شیراز تغییر روی نیمکت را نیز تجربه کرد و این بار غلامرضا دلگرم که در گذشته سابقه هدایت سرخ های بوشهر را در کارنامه داشته به نیمکت ایرانجوان برگشته است.

 

با این حال به نظر می رسد وی در بازگشت به ایرانجوان روزهای سختی در پیش خواهد داشت.شکست سنگین برابر خونه به خونه باعث شد که وی از شرایط تیمش گله مند شود.

 

او پس از این شکست در اظهارنظری جالب توجه بیان داشت:"به بازیکنان گفتنم اگر سطح عملکردشان بهبود نیابد قاعدتا لیست خروجی ما بسیار زیاد خواهد بود. و ما روی می آوریم به جوانهای تیممان به لیست امید و جوانان، مگر اینکه این بچه ها به خودشان بیایند."

 

البته ایرانجوانی ها با همه کمبودها و مشکلات در فصول گذشته همواره موفق به حفظ سهمیه لیگ یکی خود شده اند که باید منتظر ماند و دید که در این فصل که از قضا شروع ضعیفی نیز داشته اند آیا بار دیگر خواهند توانست که در جدول لیگ دسته اول باقی بمانند یا خیر؟