۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
اختصاصی دی اسپورت

لطیفی : برد مقابل نساجی مازندران "۶ امتیازی بود

علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با بیان اینکه تیم اکسین با این بازیکنان استحقاق صعود را دارد، گفت: برد مقابل نساجی مازندران برد شش امتیازی بود.
کد خبر: ۷۱۱۸۰

به گزارش دی اسپورت , علی لطیفی پس از  پیروزی مقابل تیم نساجی مازندران اظهار داشت: برد خوبی در مقابل تیم نساجی مازندران بدست آوردیم و این برد را به هواداران تیم اکسین به‌ویژه کرجی‌های عزیز تقدیم می‌کنم.

 

وی با اشاره به بارش باران و لغزندگی زمین ورزشگاه انقلاب کرج، افزود: به هرحال تیم نساجی با این وضعیت جوی نا آشنا نبود و بیشتر تماشاگران خوب و بافرهنگی را از مازندران به کرج آورده بودند.

 

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با بیان اینکه تیم نساجی تیم خوبی است اما ما فرصت گلزنی به این تیم ندادیم، بیان کرد: به جز 5 دقیقه آخر نیمه اول که به دلیل بارندگی شدید بچه‌های تیم یک مقدار تمرکز خودشان را از دست دادند و نساجی یک توپ به تیر دروازه ما زد، هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم.

 

لطیفی با بیان اینکه تیم اکسین سه تا چهار موقعیت مسلم گل زنی را داشت، بیان کرد: از دست یکی از بازیکنانم به دلیل اینکه به سمت دروازه ضربه نزده بود عصبانی شدم و تذکر دادم که به سمت دروازه ضربه بزند و این بازیکن ترس داشت که اگر ضربه بزند توپ داخل گل نرود.

 

سرمربی تیم اکسین با بیان اینکه بازیکنان این تیم برای پیروزی در مقابل نساجی از همه توان خود استفاده کردند تا 3 امتیاز این بازی به اکسین برسد،گفت: جز لطف خداوند و حمایت مدیریت و حمایت تماشاگران هیچ چیزی نیست و این حمایت‌ها سبب کسب نتایج خوب برای نماینده استان البرز شده است.

 

وی با بیان اینکه این برد شیرینی برای تیم اکسین بود، تصریح کرد: این بازی، بازی قهرمانی بود و خوشحالم که تیم ما روز به روز شرایط ایده‌الی را کسب می‌کند.برد مقابل نساجی مازندران بردی 6 امتیازی بود.

 

وی با بیان اینکه همه تیم‌ها از ما دو تا سه ماه زودتر تمرینات‌شان را شروع کردند، عنوان کرد: ما 5 روز مانده به شروع مسابقات تیم را بستیم و خوشبختانه خدا دست ما را گرفت.

 

لطیفی در مورد تیم نساجی مازندران، بیان کرد: این تیم به لحاظ امکانات، تماشاچی و همه جوانب تیم خوبی است ولی تیم اکسین با این بازیکنان استحقاق صعود را دارد.

 

وی با بیان اینکه احترام زیادی برای مهدی پاشازاده قائل هستم  و یک زمان همبازی بودیم، عنوان کرد: در این بازی رقیب هم بودیم و مهدی پاشازاده هم زحمت خود را کشید اما نباید نقطه قوت این تیم که تماشاگران هستند را نادیده گرفت



ترند های روز