۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

همدانی ها در فدراسیون فوتبال صاحب کرسی شدند

پس از سال ها ، همدانی ها در فدراسیون فوتبال صاحب کرسی شدند.
کد خبر: ۷۱۱۸۴

به گزارش دی اسپورت، سالهاست که همدانی ها نتوانسته اند در فدارسیون فوتبال دارای نماینده باشند و آخرین کرسی مهم آنها را کیومرث هاشمی در سرپرستی فدراسیون برعهده داشت.


حالا عباس صوفی رئیس موفق و باتجربه هیات فوتبال همدان از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که دوستی صمیمانه هم بایکدیگر دارند، برای فعالیت در یکی از کمیته های فدراسیون دعوت بکار شده است.


تاج بر حسب تجربه و توان فنی و مدیریتی عباس صوفی بر این شد تا وی را برای عضویت در کمیته فنی و توسعه فوتبال فدارسیون فوتبال انتخاب کند و هیات رئیسه فدارسیون فوتبال نیز این انتخاب را پذیرفتند.


مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حکمی عباس صوفی رئیس هیات فوتبال استان همدان را به سمت عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون کشورمان منصوب کرد.


در حکم مهدی تاج آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و مصوبه هیات رئیسه فدراسییون فوتبال و به موجب این ابلاغ به سمت عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این کمیته، شاهد رشد بیش از پیش فدراسیون باشیم.


عباس صوفی از بدو حضور دوباره اش در راس هیات فوتبال همدان دستاوردهای مهمی را نصیب فوتبال این استان کرده است.


هموار شدن مسیر ملی پوش شدن بازیکنان پایه فوتبال همدان، برگزاری کلاس های متعدد مربیگری و داوری و انجام منظم مسابقات رده های مختلف و رسیدگی و به حداقل رساندن مشکلات گذشته فوتبال همدان از جمله اقدامات ارزشمند وی می باشد.


صوفی از افراد شناخته شده در فوتبال کشور به شمار می رود و از محبوبیت خاصی نزد فوتبالدوستان همدانی نیز برخوردار است.