۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
در گفت و گو با دی اسپورت:

پورشیخعلی:با دست پر از میدان خارج خواهیم شد

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال مس کرمان معتقد است تیمش در دیدار این هفته برابر تیم اکسین البرز می تواند با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.
کد خبر: ۷۱۲۰۵

به گزارش"دی اسپورت":احسان پورشیخعلی هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار"دی اسپورت" در خصوص آخرین وضعیت خود و تیمش و همچنین نتایج چند بازی اخیر توضیحاتی را ارائه داد:

 

تیم ما دو بازی است که با بد شانسی مواجه می شود و این گونه به نظر می رسد که بازیکنان ما با تیر دروازه قرارداد بسته اند! در بازی با تیم های برق جدید فارس و شهرداری ماهشهر موقعیت های زیادی بدست آوردیم اما متاسفانه این موقعیت ها تبدیل به گل نشد، امیدوارم در بازی برابر اکسین بد شانسی های ما به پایان برسد و ضرباتمان به گل تبدیل شود.

 

وی ادامه داد:شرایطم خدا را شکر خوب است و توانسته ام در هر بازی موقعیت های خوبی برای خود و تیمم خلق کنم که تاثیر گذاری خوبی نیز در روند بازی داشته است، تیم ما از هر لحاظ آماده بازی با تیم اکسین است و با توجه به تمریناتی که روی ضربات آخر انجام داده ایم انشاالله بتوانیم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم.

 

پورشیخعلی همچنین در مورد پیش بینی اش از دیدار با تیم اکسین البرز نیز اظهار داشت:تیم اکسین بازیکنان خوب و با تجربه ای در اختیار دارد و در چند هفته اخیر نیز پیشرفت خیلی خوبی داشته است اما ما هم تیم مس هستیم و قرار نیست در کرمان به هیچ تیمی امتیاز دهیم و مطمئن هستم با دست پر از میدان مسابقه خارج می شویم.

 

هافبک جوان و با اخلاق تیم مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا هواداران تیم مس می توانند امیدوار باشند تیمشان در پایان فصل به لیگ برتر راه یابد نیز اذعان کرد:این حق مردم کرمان است که تیمشان به لیگ برتر صعود کند، عوامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را انجام می دهند تا این امر محقق شود و آرزوی مردم کرمان برای حضور دوباره تیمشان در لیگ برتر به واقعیت تبدیل شود.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی