۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
اختصاصی دی اسپورت،

مروری بر هفته ششم لیگ دسته دوم گروهA

دی اسپورت:هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم عصر فردا وارد هفته ششم خود می شود.
کد خبر: ۷۱۲۲۲

به گزارش"دی اسپورت"،هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم عصر فردا آغاز می شود و تیم های مدعی گروه نخست بدون استراحت در این هفته مقابل رقبای خود به میدان می روند.

 

در مهم ترین بازی گروه نخست اروند خرمشهر که با شکست مس نوین کرمان و در روز استراحت شاهین شهرداری بوشهر موفق شد صدرنشین شود باید در هفته ششم و در دیداری دشوار از قشقایی شیراز رده چهارمی پذیرایی کند .این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت های خاصی برخوردار است چرا که اروند می داند در این هفته تیم مدعی شاهین  شهرداری بوشهر نیز به میدان می رود و اگر مقابل قشقایی ها بلغزد ممکن است حتی صدر را از دست بدهد اما اگر بتواند نتیجه دلخواه خود را مقابل میهمان کسب کند می تواند علاوه بر اینکه صدرنشینی خود را تثیت می کند فاصله خوبی را با دیگر تیم ها نیز ایجاد کند. در طرف دیگر میدان نیز قشقایی تیم دست و پا بسته ای نیست و با توجه به تساوی خانگی هفته گذشته در این بازی فقط به دنبال جبران نتیجه هفته پیش می باشد تا بتواند اختلافش را با صدر جدول کمتر کند.البته این دیدار به نوعی تقابل بهترین خط حمله این گروه (اروند) و بهترین خط دفاعی این گروه(قشقایی شیراز) نیز هست که باید دید کدام یک می تواند موفق تر عمل کند.

 

در یکی دیگر از دیدار های حساس این گروه شاهین شهرداری بوشهر و شموشک نوشهر که هفته گذشته به نوعی استراحت داشتند باید در این هفته مقابل یکدیگر به میدان بروند البته شموشک علاوه بر اینکه هفته گذشته استراحت کرد3امتیاز بازی مقابل ترمه دستجردی که در رقابت با این تیم حاضر نشد به حسابش واریز شد.


شاگردان کللی فرد با توجه به اینکه هفته گذشته صدر جدول را از دست دادند در این دیدار به چیزی جز پیروزی و صدرنشینی دوباره فکر نمی کنند که البته با توجه به جوان بودن تیم مقابل نیز باید منتظر یک بازی زیبا باشیم چرا که شموشک نیز در میانه جدول است و نیم نگاهی به نیمه بالایی جدول دارد.

 

دو تیم مدعی داماش گیلان و نیروی زمینی نیز باید دیگر دیدار حساس و مهم این گروه را برگزار کنند.نیروی زمینی هفته گذشته در خانه نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل گل ابریشم برسد اما داماش موفق شد فولاد نوین را در اهواز شکست دهد که با توجه به آن پیروزی خارج از خانه به دنبال این است که با پیروزی خانگی مقابل نیروی زمینی حتی بتواند صدرنشین جدید این گروه شود اما در طرف دیگر نیز سربازان نیروی زمینی برای جبران نتیجه هفته گذشته می آیند که این امر میتواند به جذاب تر شدن این دیدار کمک کند.

 

گل ابریشم تهران نیز باید در خانه از مس نوین کرمان پذیرایی کند. این بهترین موقعیت برای تیم تهرانی است که با شکست تیم قعرنشین مس نوین مقداری به شرایط خود در جدول سر و سامان ببخشد.

 

دیدار دو تیم ترمه دستجردی و فولاد نوین اهواز نیز با توجه به کنار گذاشته شدن تیم یزدی از مسابقات لیگ دسته دوم برگزار نمی شود تا اهوازی ها سه امتیاز این دیدار را به راحتی کسب کنند.

 

مقاومت تهران در هفته ششم استراحت دارد.

 

برنامه هفته ششم لیگ دسته دوم گروهA:

 

سه شنبه 96/07/18:

 

گل ابریشم تهران  -  مس نوین کرمان

 

داماش گیلان  -  نیروی زمینی تهران

 

اروند خرمشهر  -  قشقایی شیراز

 

چهارشنبه 96/07/19:

 

شاهین شهرداری بوشهر  -  شموشک نوشهر

 

گزارش:علیرضا یاوری