۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
اختصاصی دی اسپورت،

مروری بر هفته ششم لیگ دسته دوم گروه B

دی اسپورت:عصر فردا هفته ششم لیگ دسته دوم در گروه دوم پیگیری می شود.
کد خبر: ۷۱۲۴۰

به گزارش «دی اسپورت»؛  هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه سوم عصر فردا در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

 

در این هفته تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس باید در ارومیه به مصاف شهرداری این شهر برود.بندری ها که با پیروزی پر گلی که هفته گذشته مقابل استقلال جنوب تهران به دست آوردند به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال اهواز جای این تیم را در صدرجدول گرفتند و به دنبال این هستند که با ادامه روند خوب خود این بار در ارومیه جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند که البته شهرداری ارومیه نیز میتواند از امتیاز میزبانی استفاده کند و از تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس امتیاز بگیرد.

 

استقلال اهواز که هفته گذشته در لحظات پایانی گل تساوی را از صنایع طلایی دریافت کرد تا صدر جدول را از دست بدهد در این هفته به مشهد سفر کرده تا در مقابل پرسپولیس این شهر قرار گیرد.از آن جا که پرسپولیسی ها هفته گذشته تن به باخت4بر0مقابل نفت  گاز دادند در دیدار خانگی هفته ششم مقابل استقلال اهواز به نیت جبران و پیروزی می آیند چرا که میدانند اگر بتوانند استقلال را شکست دهند میتوانند خود را به عنوان یک مدعی نشان دهند البته استقلال اهواز نیز به منظور حفظ جایگاه خود در جدول و صدرنشینی دوباره نهایت تلاشش را برای امتیاز گیری خواهد کرد.

 

دیگر دیدار حساس این گروه بین تیم های صنایع طلایی سمنان و سردار بوکان برگزار می شود.این دیدار از چند نظر حائز اهمیت است چرا که از طرفی صنایع طلایی با توجه به امتیازی که در لحظات پایانی مقابل استقلال اهواز صدرنشین کسب کرد روحیه گرفته و به دنبال این خواهد بود که با کسب3امتیاز این بازی حتی صدرنشین گروه سوم شود. اما از طرفی نیز تیم پر طرفدار بوکانی روزهای خوشی را سپری نمی کند و مشکلات مالی گریبان این تیم را گرفته تا جایی که دیگر کارد به استخوان سرمربی این تیم رسید و از سمتش استعفا داد.حال باید دید این دیدار حساس برای هر دو تیم را کدام  یک میتواند با موفقیت پشت سر بگذارد.

 

نفت و گاز گچساران که در اولین تجربه میزبانیش در این فصل موفق شد با 4گل از سد پرسپولیس مشهد بگذرد در این هفته میهمان کاسپین قزوین است.کاسپینی ها با وجود اینکه هفته گذشته استراحت داشتند اما اختلاف چندانی با تیم های بالایی جدول ندارند به طوری که اگر قزوینی ها بتوانند دیدار پیش رو را با پیروزی به پایان برسانند حتی ممکن است تا5رده در جدول صعود کنند اما در طرف دیگر نیز نفت و گاز گچساران با پیروی هفته گذشته در خانه روحیه گرفته و مطمئنا در این دیدار نیز با هدف کسب امتیاز وارد مسابقه می شود. انگیزه های هر دو تیم میتواند به تهاجمی و جذاب تر شدن این بازی کمک کند.

 

استقلال جنوب تهران با وجود باخت هفته گذشته مقابل شهرداری بندرعباس اما در خانه تیم شایسته ای نشان داده که میتواند از سد تیم های مدعی گروه نیز بگذرد. در دیدار فردا با وجود اینکه تهرانی ها باید به مصاف استقلال سیلک کاشان قعرنشین بروند به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیرند که چرا که کاشانی ها هفته پیش نشان دادند به خود آمده اند و تا لحظات پایانی نیز از میهمان خود شهدای بابلسر پیش بودند که در نهایت موفق به کسب اولین امتیاز شدند.

 

در هفته ششم شهدای بابلسر استراحت دارد.

 

برنامه هفته ششم لیگ دسته دوم گروهB:

 

چهارشنبه 96/07/19:

 

شهرداری ارومیه  -  شهرداری بندرعباس

 

صنایع طلایی سمنان  -  سردار بوکان

 

کاسپین قزوین  -  نفت و گاز گچساران

 

پرسپولیس مشهد  - استقلال اهواز

 

استقلال جنوب تهران  -  استقلال سیلک کاشان

 

گزارش:علیرضا یاوری