۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹

ستارگان بستانو بندرعباس در اندیشه ی صعود

دی اسپورت: عصر امروز از هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته سوم کشور دو تیم سنگ آهن بافق یزد و ستارگان بستانو بندرعباس به مصاف هم رفتند
کد خبر: ۷۱۲۷۹

به گزارش "دی اسپورت" از سری رقابت های لیگ دسته سه کشور گروه پنجم، تیم فوتبال ستارگان بستانو بندرعباس توانست با نتیجه ی 1_0 از سد سنگ آهن بافق یزد عبور کند.

ستارگان بستانو نیمه ی نخست را خوب شروع کرد و حملات جسته و گریخته ای را تدارک دید که به نتیجه نرسید و بازی در نیمه ی نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

یاران عقیل پورنگ نیمه ی دوم را تدافعی تر آغاز کردند و در چند صحنه با درخشش گلر و مدافعین خود از خطر فروریزی دروازه نجات پیدا کردند.

میلاد قنبری بازیکن بندرعباسی ها در دقیقه ی 65 روی فرار زیبای خود مدافع حریف را مجاب به خطای پنالتی کرد، یوسف یوسفی گل پیروزی پخش را وارد دروازه نماینده استان یزد کرد، در ادامه توپ و میدان در اختیار بافقی ها قرار گرفت اما ستارگان بستانو با ارائه سیستم تدافعی توانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت بازی با همان تک گل یوسفی یوسفی از روی نقطه پنالتی بازی به اتمام رسید.

با این پیروزی تیم ستارگان بستانو با 9 امتیاز در رده چهارم جدول کنار دو تیم شهیدباقری گویم و شهیدرضایی فیروزآباد ایستاد، فولاد بردسیر با ده امتیاز صدرنشین این گروه است.

 

ترکیب ستارگان بستانو:

مجيدحسينی، ميثم خسرو انجم، علي پورتقی، محمدقاسمی، يوسف يوسفی، عارف اسپرهم ، امين حسين زاده(الياس نجفی)، رحيم دهقانی، مرتضي رشيدی (امين محمدحسينی)، مجتبي سليمانی(سياوش پورنگ)، ميلاد قنبری

سرمربی: عقیل پورنگ

 

گزارش: سهراب پسند



ترند های روز