۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
اختصاصی دی اسپورت،

مروری بر هفته هفتم لیگ دسته دوم گروه A

دی اسپورت:عصر فردا هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم در گروه نخست آغاز می شود.
کد خبر: ۷۱۴۲۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ عصر فردا مسابقات لیگ دسته دوم در گروه نخست آغاز می شود و تیم ها باید در شهرهای مختلف و در بازی های حساسی به مصاف رقبای خود بروند.

 

در این هفته تیم صدرنشین اروند خرمشهر باید به تهران سفر کند و مقابل مقاومت این شهر قرار گیرد.اروندی ها که هفته گذشته موفق شدند در یک بازی حساس و نفسگیر تیم خوب قشقایی شیراز را با یک گل شکست دهند صدرنشینی خود را تثبیت کردند تا با روحیه ای بالا در هفته هفتم به میدان بروند. اما در آنسوی میدان مقاومت تهران که هفته گذشته استراحت داشته با وجود اینکه در رده هشتم جدول قرار دارد اما با ارائه بازی های زیبا و پر گل نشان داده که در هر بازی حاشیه امنیت خاصی را برای رقبای خود قرار نمی دهد خواه آن تیم صدرنشین باشد.مقاومتی ها پیش از آن که به استراحت بروند در هفته پنجم دست به کار بزرگی زدند و با اینکه تا لحظات پایانی تیم پرطرفدار قشقایی را در خانه اش شکست داده بودند در نهایت نیز با نتیجه2بر2تیم این تیم مدعی را متوقف کردند.

 

در دیگر بازی مهم این گروه شاهین شهرداری بوشهر تیم رده دومی جدول باید به اهواز سفر کند و مقابل فولاد نوین رده چهارمی قرار گیرد. با توجه به شرایط جدول و میزبانی تیم اهوازی این بازی در بالای جدول بسیار تعیین کننده می باشد و میتواند به منطقه صعود جدول شکل و رنگ مشخصی دهد. فولادی ها که هفته گذشته3امتیاز به دلیل کنار گذاشته شدن تیم ترمه دستجردی کسب کردند امیدوارند در این بازی خانگی با رقم زدن نخستین شکست شاهین به چند قدمی این تیم نزدیک شوند و از آن طرف نیز تیم پرهوادار شاهین شهرداری بوشهر با توجه به شرایطش در جدول در ابتدا برای کسب تساوی به میدان می رود و مطمئنا اگر میخواهد صدر را از اروندی ها پس بگیرد باید نیم نگاهی به پیروزی در این بازی نیز داشته باشد.

 

تیم رده سومی داماش گیلان که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و نیروی زمینی را با2گل شکست داد این هفته باید در خانه تیم قعرنشین مس نوین کرمان به میدان برود. با اینکه مسی ها در قعر جدول قرار دارند اما با توجه به پیروزی خارج از خانه3بر0که در مقابل گل ابریشم تهران کسب کردند نشان داده اند که با سرمربی جدید خود اندکی متحول شده که ممکن است کار را برای داماشی ها سخت کند.البته داماش گیلان نیز که تا بدین جای کار مدعی نشان داده میخواهد با پیروزی در این دیدار در صورت لغزش اروند و شاهین حتی خود را برای اولین بار در این فصل به صدر جدول برساند.

 

قشقایی شیراز که هفته گذشته در یک بازی نفسگیر با یک گل مغلوب اروند شد در این هفته باید در خانه از تیم گل ابریشم تهران پذیرایی کند. گل ابریشمی ها نیز هفته گذشته به هیچ وجه نتیجه خوبی را کسب نکردند چرا که با3گل مغلوب مس نوینی شدند که هفته گذشته حتی موفق به کسب1امتیاز نیز نشده بود و مطمئنا تیم تهرانی در این هفته برای جبران مقابل تیم پر طرفدار قشقایی به میدان می آید. اما قشقایی ها نیز به خوبی میدانند اگر هدف دارند که از این گروه صعود کنند به هیچ وجه نباید از خیر امتیازات خانگی و آن هم در مقابل تیم های قعرنشین بگذرند.

 

با توجه به کنار گذاشته شدن ترمه دستجردی از جدول مسابقات 3امتیاز هفته هفتم دیدار این تیم برای نیروی زمینی منظور می شود تا سربازان نیروی زمینی مقداری در جدول تکان بخورند.

 

شموشک نوشهر در این هفته استراحت دارد.

 

برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ دسته دوم گروهA:

 

یکشنبه 96/07/23:

 

مس نوین کرمان  -  داماش گیلان

 

قشقایی شیراز  -  گل ابریشم تهران

 

دوشنبه 96/07/24:

 

مقاومت تهران  -  اروند خرمشهر

 

سه شنبه 96/07/25:

 

فولاد نوین اهواز -  شاهین شهرداری بوشهر

 

نیروی زمینی 3  -  0  ترمه دستجردی(رای انضباطی)

 

گزارش:علیرضا یاوری