۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
در هفته ششم لیگ سه؛

پیروزی نماینده میناب برابر شهیدرضایی فیروز آباد

از سری رقابت های لیگ سه کشور خلیج فارس سولقان میناب توانست با حساب 2_0 از سد تیم فوتبال شهید رضایی فیروزآباد عبور کند.
کد خبر: ۷۱۴۸۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ خلیج فارس سولقان میناب از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد، میثم صادقی بازیکن خوش تکنیک مینابی ها در دقیقه 18 روی تکینک فردی خود مدافعان فیروزآباد را مجاب به خطای پنالتی کرد، مازیار شفایی با هوش بالای خود ضربه ی پنالتی را به گوشه ی دروازه ی حریف فرستاد تا هل هله ی هواداران، پس از گل مازیار طنین انداز ورزشگاه امینی میناب شود.

 

در نیمه ی دوم یکی دو بار تیم مهمان برای جبران گل خورده تلاش کرد که به نتیجه ای دست پیدا نکرد، سرمربی خلیج فارس، رضا نوری زاده بعد از چند حمله ی تیم فیروزآباد دست به تعویض زد و مهره های کلیدی خود را وارد زمین کرد، حضور رضا رحیمی و علی ترکمانی جوان، ورق بازی را دوباره برگرداند.

 

علی ترکمانی فاز هجومی تیم خود را به حداعلی رساند، رضا رحیمی در دقایق پایانی صابر قلندری را در موقعیت گل قرارداد تا این بازیکن جوان در دقیقه ی93 موفق به گشودن دروازه ی شهیدرضایی فیروزآباد شود، با گل قلندری خیال مینابی ها از 3 امتیاز ارزشمند این بازی راحت شد.

با این پیروزی یاران رضا نوری زاده در خلیج فارس سولقان میناب با 7 امتیاز از 5 بازی در رده ی هفتم جدول ایستادند و فاصله ی خود را با یک بازی کمتر به سه امتیازی صدر جدول رساندند تا مشخص شود مرد روزهای سخت هرمزگان همچون ناخدایی استوار در حال رساندن کشتی اقیانوس پیمای خود به ساحل آرام است.

 

ترکیب خلیج فارس سولقان میناب:

محمد گاداری، مسعود رزمپوش، امیر رسولی، مظفر خسروانجم، محمد کریمی، اسماعیل زاهدی(رضا رحیمی)، صابر قلندری، مازیارشفایی، میثم صادقی، محمدامین خادمی(علی ترکمانی)، منصور مبارکی(فرامرز زارعی)

سرمربی: رضا نوری زاده

 

گزارش: سهراب پسند