۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
صعود تنها 2 تیم کافی نیست

شفیعی: امیدوارم اکسین یکی از دو تیم صعود کننده باشد

 بازیکن فوتبال اکسین البرز گفت: اختصاص 2 سهمیه برای صعود از دسته یک به لیگ برتر کافی نیست و نیاز است در این خصوص تجدید نظر شود.
کد خبر: ۷۱۴۸۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ شاهین شفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:سطح لیگ یک امسال نسبت به سال گذشته بالاتر رفته و انگیزه بازیکنان که بتوانند خودشان را نشان بدهند نیز افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: با این وجود امیدواریم با برنامه ریزی های کادر فنی و تلاش بازیکنان، اکسین البرز یکی از دو تیم برتر باشد.
شفیعی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال اکسین البرز اظهار داشت: این تیم هم اکنون از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و در بازی پیش روی با مس رفسنجان تلاش می کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.
وی ادامه داد: باید با این طرز تفکر جلو برویم که بر روی بازی خودمان تمرکز کنیم و کاری به نتایج دیگر تیم ها نداشته باشیم.


اکسین البرز +شاهین شفیعی +بازیکن


 

شفیعی به دیدار اکسین البرز و گسترش فولاد در جام حذفی اشاره و بیان داشت: برای پیروزی اکسین به تبریز می رویم و تمامی تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مصاف تیم‌های اکسین البرز و مس رفسنجان در قالب هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه 24 مهرماه ساعت 15:15 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
علی میرغفاری قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد و محسن بابابی، حمیدرضا آذرنیاد، مرتضی عابدی در امر قضاوت، وی را همراهی می کنند.
نظارت این بازی نیز بر عهده کریم اصغرزاده است.