۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
اختصاصی دی اسپورت:

سعید مفتخر: تیم سیرجان را به خوبی آنالیز کرده بودیم

دی اسپورت: سعید مفتخر مربی تیم ایرانجوان بوشهر دلیل برتری تیمش مقابل تیم گل گهر را آنالیز خوب این تیم و هدف گذاری برای کسب سه امتیاز می داند.
کد خبر: ۷۱۵۲۸

به گزارش"دی اسپورت": سعید مفتخر مربی تیم ایرانجوان بوشهر روز گذشته و پس از پایان دیدار تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و در مورد بازی و عملکرد شاگردانش گفت:

 

در بازی های قبل نتیجه نگرفته بودیم و در این بازی بدنبال کسب سه امتیاز بودیم، از طرفی تیم سیرجان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که فشار زیادی روی کادر فنی این تیم است و ما نیز از نوع تفکرات آنها اطلاع داشتیم و سعی کردیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم. جای دارد به بازیکنانمان خسته نباشید و تبریک بگویم ، خوب تلاش کردند و مزد زحمات خودشان را نیز گرفتند.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر وقت کشی بازیکنان تیمش نیز اظهار داشت: هوای سیرجان نسبت به هوای بوشهر که رطوبت بالایی دارد سنگین است، دو تعویض خود را روی مصدومیتی که برای بازیکنانمان بوجود آمد انجام دادیم و به هیچ وجه دنبال وقت کشی نبودیم. اگر مقایسه ای بین موقعیت های دو تیم داشته باشیم متوجه می شوید که این گونه نبوده است چرا که پس از دریافت گل مساوی تلاش کردیم تا به گل برتری دست پیدا کنیم.

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی



ترند های روز