۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
اختصاصی دی اسپورت،

مروری بر هفته هفتم لیگ دسته دوم گروه B

دی اسپورت:هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم عصر فردا در گروه دوم به پایان می رسد.
کد خبر: ۷۱۵۴۰

به گزارش"دی اسپورت"،هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم از روز یکشنبه در گروه نخست آغاز شد و عصر چهارشنبه در گروه دوم به پایان می رسد.

 

تیم صدرنشین شهرداری بندر عباس که هفته گذشته با وجود تساوی مقابل شهرداری ارومیه موفق شد صدر جدول را برای خود حفظ کند در این هفته با توجه به امتیاز میزبانی به دنبال این است که با پیروزی در این مسابقه خانگی صدرنشینی اش را تثبیت کند و یکی از رقبای مستقیم خود یعنی صنایع طلایی سمنان را کنار بزند. اما سمنانی ها نیز که به مانند شهرداری بندرعباس به تساوی 1بر1دست یافتند به خوبی می دانند که در مقابل تیم صدرنشین جای هیچگونه اشتباهی ندارند و اگر میخواهند به صدرنشینی فکر کنند می بایست با امتیاز از بندر خارج شوند .امتیازات نزدیک دو تیم مطمئنا میتواند دیدار جذابی را برای تماشاگران رقم بزند.

 

استقلال اهواز که از ابتدا با وجود مشکلات مالی خوب عمل کرده بود هفته گذشته مغلوب پرسپولیس مشهد شد تا قدری از صدرنشینی فاصله بگیرد. آبی های اهوازی در هفته هفتم باید در خانه خود  از کاسیپن قزوین پذیرایی کنند. که اهوازی ها با توجه به باخت هفته گذشته به دنبال کسب3امتیاز این بازی و بازگشت به صدر جدول هستند خصوصا اینکه در این هفته نفت و گاز گچساران نیز استراحت دارد که این موضوع کسب 3امتیاز را برای استقلالی ها واجب تر می کند. در طرف دیگر نیز کاسپین قزوین با توجه به باخت خانگی که هفته گذشته داد برای جبران به اهواز سفر کرده که با وجود انگیزه های فراوان دو تیم این دیدار نیز می تواند جذاب از آب در آید.

 

یکی از دیدارهای حساس و 6امتیازی این هفته مابین تیم های شهدای بابلسر و استقلال جنوب تهران در بابلسر برگزار می شود. این دو تیم در جدول همسایه هستند و با توجه به اختلاف3امتیاز اگر موفق به کسب پیروزی شوند تا حدود زیادی از میانه جدول فاصله می گیرند. استقلال جنوب هفته گذشته موفق شد با 1گل از سد استقلال سیلک کاشان بگذرد تا خود را به رده ششم برساند. این تیم مطمئنا با انگیزه کسب امتیاز به بابلسر می رود چرا که اگر مقابل بابلسری ها بلغزد این تیم شهدای این شهر است که میتواند حتی جای استقلال جنوب را بگیرد. شاگردان میرقربانی در دیدار فردا با توجه به استراحت هفته گذشته میتوانند سرحال تر باشند و با کسب3امتیاز بازی اختلاف امتیاز خود را با تیم های بالانشین کم کنند.حساسیت این بازی ممکن است دو تیم را به تساوی راضی کند اما اگر هر تیمی در این دیدار پیروز شود یک دیدار6امتیازی را به سود خود به اتمام رسانده است.

 

سرار بوکان و پرسپولیس مشهد در این هفته دیگر دیدار6امتیازی را برگزار خواهند کرد.سردار که هفته گذشته در اوج مشکلاتش موفق شد یک تساوی خارج از خانه را مقابل صنایع طلایی سمنان کسب کند گویا مشکلاتش تمامی ندارد و با محرومیت تماشاگرانش مشکلات این دو تیم دوچندان شده چرا که مدیرعامل این باشگاه با مصاحبه ای اعلام داشت که تا زمانی که فدراسیون به این رای های انضباطی که در خصوص این تیم صادر می شود رسیدگی نکند با وجود احترام به دیگر تیم های همگروهی در هیچ مسابقه ای شرکت نمی کند. البته این مصاحبه بیشتر به صورت یک تهدید بود و به نظر نمی آید سرداری ها از خیر بازی خانگی مقابل پرسپولیس مشهد بگذرند.پرسپولیسی های مشهد که هفته گذشته موفق شدند تیم مدعی استقلال اهواز را شکست دهند با انگیزه فراوانی به بوکان سفر کرده اند و امیدوارند با دست پر خارج شوند هرچند که کار ساده ای نخواهد بود.

 

اما در بازی آخر این گروه در هفته هفتم دو تیم قعرنشین شهرداری ارومیه و استقلال سیلک کاشان در ارومیه به مصاف هم می روند.ارومیه ای ها که هفته گذشته در خانه موفق شدند با نتیجه1بر1تیم صدرنشین گروه خود را متوقف کنند این هفته باید به خانه تیم قعرنشین سفر کنند.شهرداری ارومیه مطمئنا با توجه به امتیازاتش و شرایط جدول برای کسب3امتیاز به کاشان سفر می کند اما استقلال سیلک نیز در دو هفته گذشته نشان داده که به نسبت بازی های نخست قدری تغییر کرده و میتواند حتی با یک بازی حساب شده به پیروزی برسد.انگیزه بالای دو تیم در این بازی میتواند دیدار جذاب و پرگلی را در پی داشته باشد و باید دید تیم کاشانی میتواند اولین پیروزی فصلش را در هفته هفتم در خانه جشن بگیرد یا خیر.

 

در این هفته نفت و گاز گچساران استراحت دارد.

 

برنامه هفته هفتم لیگ دسته دوم گروه B:

 

چهارشنبه96/07/26:

 

شهرداری بندرعباس   -  صنایع طلایی سمنان

 

شهدای بابلسر  -  استقلال جنوب تهران

 

استقلال اهواز  -  کاسپین قزوین

 

استقلال سیلک کاشان  -  شهرداری ارومیه

 

سردار بوکان  -  پرسپولیس مشهد

 

گزارش:علیرضا یاوری



ترند های روز