۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
اختصاصی دی اسپورت

آرش همایونی: هدف‌گذاری ما صعود به لیگ یک است

بازیکن پرسپولیس مشهد در خصوص دیدار حساس با تیم سردار بوکان اظهار داشت : سردار بوکان تیم خوب و قدرتمندی است اما ما برای برد به بوکان آمده اند و هدفگذاری ما در لیگ دسته دوم صعود به لیگ یک است
کد خبر: ۷۱۵۷۰

به گزارش دی اسپورت , آرش همایونی در خصوص عملکرد خوبش در هفته‌های اخیر اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم در ۵ هفته نخست لیگ دو بین بالانشینان جدول باشیم‌. امیدوارم کادرفنی نیز از عملکردم راضی باشند و بتوانم تا پایان فصل در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس مشهد به خوبی از پس وظایفم برآیم‌.

 

وی افزود: شرایط لیگ دو سخت است و تیم‌ها بسیار به هم نزدیکند اما این موضوع دلیل نمی‌شود از هدف‌مان که صعود به لیگ دسته یک است دور شویم. 

 

همایونی که هفته گذشته در ترکیب تیم منتخب هفته نیز قرار گرفت، تاکید کرد: از این اتفاق خوشحالم اما مهم موفقیت تیم است، امیدوارم در ادامه نیز موفقیت‌های تیمی رخ دهد و سپس در خصوص مباحث شخصی نیز موفق باشیم‌. انگیزه فراوانی داریم و می‌دانیم در برابر بوکان نیز کار سختی داریم. اما با توجه به تمرینات خوبی که در طول هفته‌ داشته‌ایم، امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل از پس حریف برآییم.

 

بازیکن بومی پرسپولیس مشهد تاکید کرد: ارتباط خوبی میان بازیکنان و کادرفنی وجود دارد که قطعا به دردمان می‌خورد. امیدواریم بتوانیم موفق باشیم. در برابر استقلال اهواز دست به کار بزرگی زدیم زیرا این تیم اسم و رسم‌دار بود و جزو مدعیان صعود به لیگ یک است.