۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
اختصاصی دی اسپورت؛

اوسانی برگ برنده پاشازاده مقابل استقلال

عصر فردا استقلال تهران و نساجی مازندران در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دیدار یکدیگر می روند که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می کنند.
کد خبر: ۷۱۵۸۹

به گزارش «دی اسپورت»، نساجی مازندران پیش شروع لیگ آزادگان تمرینات را به لطف نگاه حرفه ای فرهاد صنیعی فر و مهدی پرهام، مالک باشگاه پس از معرفی کادر مدیریتی و فنی، بدون هیچ کم و کاستی و بسیار زودتر از بسیاری از باشگاه ها آغاز کردند تا مزد نگاه حرفه ای خود  را تا اینجای لیگ با کسب نتایج تحسین برانگیز بگیرند، به طوری که پس از سال ها قایمشهری ها به برآورده شدن رویای صعود به لیگ برتر را در تیم پاشازاده جستجو کنند و در مقابل استقلالی ها که فصل را با علیرضا منصوریان آغاز کرده بودند، پس از معرفی شفر هم همچنان  با بحران نتیجه گیری دست و پنجه نرم می کنند.
در مورد ترکیب دو تیم این نکته قابل ذکر است که قایمشهری ها در دیدار برابر استقلال، بازیکنی را در ترکیب خود دارند که سابقه پنج بار باز کردن دروازه آبی پوشان تهرانی را در کارنامه دارد. محمد اوسانی سال گذشته در ترکیب تیم ملی دانشجویان مقابل استقلال به میدان رفت که در بازی نخست یک و در مسابقه دوم چهار بار دروازه استقلال را باز کرد تا به نوعی برگ برنده پاشازاده در برابر آبی پوشان پایتخت لقب بگیرد.



ترند های روز