۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
اختصاصی دی اسپورت

میرقربانی : هدف باشگاه از ابتدا حفظ امتیاز لیگ دویی تیم بود

شهدا بابلسر در هفته هفتم رقابت های لیگ دو در ورزشگاه خانگی مقابل استقلال جنوب با نتیجه یک - یک متوقف شد تا به مکان هفتم جدول رده بندی راه یابد‌.
کد خبر: ۷۱۶۰۳

به گزارش دی اسپورت , صابر میرقربانی، سرمربی تیم شهدا بابلسر در مورد شرایط دیدار برابر استقلال جنوب به خبرنگار دی اسپورت گفت؛ بازی خیلی خوبی بود و بچه های من در نیمه نخست و تا دقیقه ۷۰ بی نظیر بازی کردند و موقعیت های زیادی را به دست آوردند. ما در نیمه نخست بیش از پنج موقعیت بالای ۸۰ درصد ایجاد کردیم و در نیمه دوم هم چهار بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتیم که متاسفانه به مانند تمام دیدارهای گذشته نتوانستیم از آن همه موقعیت استفاده کنیم. از بازی بازیکنانم راضی هستم ولی از نتیجه به دست آمده راضی نیستم.

 

میرقربانی در مورد دو گلی که استقلال جنوب در این دیدار به ثمر رساند و داور مردود اعلام کرد، گفت: من معمولا در مورد داوری حرف نمی زنم و تنها به دلیل اینکه سوال مطرح کردید باید بگویم که هر دو گل استقلالی ها روی ضربه ایستگاهی بود که در صحنه اول مهاجم آنها روی گلر ما مرتکب خطا شد و در صحنه گل دوم هم مهاجم حریف حداقل دو متر در آفساید قرار داشت که به نظرم داور به درستی در سوتش دمید.

 

سرمربی تیم شهدا بابلسر در مورد از دست رفتن فرصت های پی در پی گلزنی تیمش گفت؛ ببینید تیم ما مشکلات زیادی دارد که موجب شده تا بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند که انشاله این مسایل هم حل شود.

 

سرمربی تیم شهدا بابلسر ضمن بیان اینکه تیم من در طول مسابقه با سیستم های مختلفی بازی می کند، افزود: از سال گذشته همین سیستم بازی را دنبال می کنیم و توانستیم ۱۲برد، ۷ مساوی و یک باخت کسب کنیم و امسال هم با بدشانسی یک برد، ۴ تساوی و یک باخت را تجربه کردیم که فکر نمی کنم نتایج بدی برای تیمی که اولین سال حضورش در لیگ دو را تجربه می کند، باشد ولی چون از موقعیت های بی شمارمان استفاده نمی کنیم ناراحتم که انشاله تا نیم فصل حل می شود.

 

میرقربانی در مورد تغییر مکرر پست بازیکنانش تیمش گفت: من در برخی پست ها با کمبود بازیکن مواجه هستم و به همین دلیل پست بعضی از بازیکنان را تغییر می دهم تا این کمبود را جبران کنم.

 

صابر میرقربانی، هدف بابلسری ها در این فصل را اینگونه بیان کرد؛ از ابتدای فصل با توجه به بودجه ای که تعیین شده، حفظ سهمیه لیگ دویی باشگاه در اولویت بود ولی سطح بازی بازیکنان و تیمم نشان می دهد که ما می توانیم به دور بعد صعود کنیم. جایگاه تیم ها در جدول رده بندی طوری است که با یک شکست یا پیروزی چند پله تغییر می کند.

 

میرقربانی با بیان اینکه در صورت حل مشکلات مالی در نیم فصل با اضافه کردن چند بازیکن نقاط ضعف تیم را برطرف می کنیم، ادامه داد: ما همین حالا هم خیلی خوب و فنی فوتبال بازی می کنیم به طوری که کادرفنی تمام تیم هایی که مقابل ما به میدان رفته اند، از سبک بازی بازیکنان و تیم ما تعریف می کنند.

 

میرقربانی در مورد مشکلات مالی تیم تحت هدایتش گفت: مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست و بازیکنان تنها ۱۰ درصد پول شان را گرفته اند ولی ما و مسوولان باشگاه تمام تلاش مان را به کار گرفته ایم تا این موضوع را حل کنیم و انشاله به روزهای خوبمان بازگردیم ولی در مجموع ما انتظار خیلی بیشتری از مسوولین شهری داریم و امیدوارم که همانطور که اقایان رحیمیان و موسوی برای حل مشکلات تلاش می کنند، یک عزم شهری و حتی استانی تشکیل شود تا با تهیه این پول اندک و پرداخت به بازیکنان، مشکلات را حل کنند تا بدون مشکل رو به جلو گام برداریم.

 

میرقربانی دلیل تعداد کم نیمکت نشینان این تیم در بازی های اخیر را اینگونه بیان کرد: ما امسال در مجموع ۱۷ بازیکن جذب کردیم که به دلیل مشکلات مالی اسماعیل صمدی، کیوان هاشمی و یک بازیکن دیگر از جمع ما رفتند تا تمام مسابقات را با ۱۴ بازیکن پیگیری کنیم.

 

میرقربانی در پایان گفت: استقلال جنوب همواره در ادوار لیگ های مختلف تیم خیلی خوبی نشان داده است ولی به هر حال به دلیل کسب تساوی از هواداران عذرخواهی می کنم ولی نمی توانم بپذیرم که می گویند شهدا بابلسر بد نتیجه گرفته است، زیرا کسب یک پیروزی، یک باخت و ۴ تساوی که سه مساوی آن در بازی خارج از خانه بوده و در دور برگشت باید در بابلسر به میدان بروند، آیا نتیجه بد محسوب می شود؟



ترند های روز