۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
اختصاصی دی اسپورت

ظهورنیا: باید از بخش خصوصی حمایت شود

مدیر تیم پرسپولیس مشهد معتقد است باید همتی بلند برای حمایت از بخش خصوصی در ورزش خراسان شکل گیرد.
کد خبر: ۷۱۶۹۱

به گزارش دی اسپورت و به نقل از خبرگزاری ایسنا مهدی ظهورنیا مدیر تیم  پرسپولیس مشهد در رابطه با شرایط تیم پرسپولیس مشهد در آستانه دیدار حساس و فینال زودرس گروه ب لیگ دسته دوم کشور اظهار کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته زیر نظر کادرفنی پرسپولیس مشهد داشته‌ایم. امیدواریم بتوانیم در این دیدار نیز همچون دو هفته گذشته و برد مقابل سردار بوکان و استقلال اهواز موفق باشیم تا به صدر جدول برسیم.

 

وی افزود: پرسپولیس مشهد به عنوان باشگاهی خصوصی در فوتبال خراسان فعالیت می‌کند و تنها نماینده خراسان در لیگ دسته دوم است. امیدواریم که بتوانیم در ادامه نیز به شکلی خوب و موفق لیگ را ادامه دهیم و همچون فصل گذشته که با موفقیت و صعود به کار خود پایان دادیم، در این فصل هم با صعود به لیگ یک کام فوتبال‌دوستان خراسانی را شیرین کنیم.

 

مدیر تیم پرسپولیس مشهد با اشاره به اینکه حضور هواداران تاثیر بسزایی در موفقیت تیم مشهدی خواهدداشت، تاکید کرد: حضور هواداران و استفاده از یار دوازدهم قطعا می‌تواند در جدال‌های سخت و حساس گره‌گشا باشد. برای ایجاد انگیزه بیشتر در میان فوتبال‌دوستان خراسانی 6 لباس پرسپولیس مشهد را به قید قرعه به هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشته‌باشند، اهدا خواهیم‌کرد.

 

ظهورنیا در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس مشهد گفت: باشگاهی خصوصی هستیم که به هیچ نهاد دولتی وصل نیست. امیدواریم در ورزش خراسان تدبیری ویژه صورت گیرد تا از بخش خصوصی حمایت شود. حیف است که چنین پتانسیل و توانی در ورزش خراسان باشد و به واسطه عدم حمایت به موقع از بین برود. 

 

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، فردا بازیکنان پرسپولیس مشهد با نوار مشکی در زمین حاضر خواهندشد.

 

گفتنی است پرسپولیس مشهد، نماینده خراسان در لیگ دسته دوم کشور تا پایان هفته هفتم گروه یازده تیمی خود، با کسب 4 پیروزی و ثبت تنها دو شکست، با 12 امتیاز در جایگاه دوم جدول جای دارد. شهرداری بندرعباس نیز با همین تعداد بازی 14 امتیازی است و در صدر جدول جای دارد. دیدار دو تیم در چارچوب هفته هشتم، چهارشنبه، ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود