۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
اختصاصی دی اسپورت،

تساوی پالایش و بعثت در روز غیاب سرمربیان

دی اسپورتکدر هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم و در گروه سوم این مسابقات پالایش آبادان و بعثت کرمانشاه به تساوی بدون گل رضایت دادند.
کد خبر: ۷۱۶۹۵

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم دو تیم بعثت کرمانشاه و پالایش آبادان در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

محمد بهرامیان و علی فیروزی در این بازی به ترتیب به علت فوت یکی از اقوام و فوت برادر بر روی نیمکت تیم های خود ننشسته بودند تا کمک مربیان دو تیم هدایت پالایش و بعثت را در این بازی برعهده بگیرند که به همین خاطر نیز بازی با یک دقیقه تاخیر و قرائت فاتحه آغاز شد.

 

 بازیکنان بعثت کرمانشاه و پالایش آبادان این بازی حساس را به لحاظ شرایط دو تیم در جدول با ریسک بالا آغاز کردند و در نیمه نخست کمتر شاهد حملات بی مهابانه ی دو تیم بودیم که در این بین باید نیمه نخست را به تیم میهمان اختصاص داد چرا که در چند صحنه بسیار خطرناک بر روی دروازه بعثتی ها حاضر شدند و حتی دیرک دروازه را به لرزه در آوردند.

 

دقیقه10روی حرکت از جناحین بازیکنان پالایش آبادان چیزی نمانده بود که حسین غبیشاوی دروازه بعثت را در محوطه شش قدم باز کند که در آخرین لحظه پدرام قاضی پور با قرار دادن پای خود در مقابل توپ مانع از گلزنی آبادانی ها شد.

 

دقیقه14باز هم روی ارسال توپ در پشت مدافعین بعثت ،حمید موذنی با یک فرار سریع صاحب توپ شد اما شوت او را روزبه بهاری مهار کرد.

 

دقیقه18پوریا خضری هافبک جلوکشیده بعثت کرمانشاه شوت فنی را در محوطه جریمه زد تا به نوعی پاسخ دو حمله پالایش آبادان را داده باشد.

 

اما دقیقه23باز هم روی  ارسال توپ در پشت مدافعین این بار علیرضا جمالی صاحب توپ شد اما ضربه چیپ  او با برخورد به دیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

 

دقیقه36روی ارسال عبدالاوی  بعثت کرمانشاه میتوانست به گل برسد اما این ارسال پس از بلاک شدن توسط مدافعین پالایش آبادان را سامان محرابی در حالی که دروازه خالی بود نتوانست تبدیل به گل کند.

 

نیمه نخست با احتساب نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.

 

اما نیمه دوم بازی از نیمه نخست هم کسل کننده تر بود و شلوغی کنار خط دو تیم به شدت چشم را میزد و جادارد که سرمربیان دو تیم در غیاب خود یک دستیار اول انتخاب کنند که هدایت تیم را برعهده بگیرد.

 

دقیقه60روی یک ارسال خوب سرقلی میتوانست گل نخست بعثت را در محوطه جریمه به ثمر برساند اما با تعلل این موقعیت ایده آل برای گلزنی را از دست داد.

 

در ادامه نیز دو تیم هیچ برنامه خاصی برای نزدیک شدن به دروازه حریف نداشتند و بیشتر به اتفاقات بازی دل خوش کرده بودند که در نهایت نیز روی اتفاق گلی زده نشد تا این بازی کسل کننده با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

بعثت کرمانشاه با این تساوی 11امتیازی شد و با یک پله سقوط در مکان ششم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید در همدان به مصاف شهرداری این شهر برود.

 

پالایش آبادان نیز با این تساوی 15امتیازی شد و در همان رتبه دوم جدول باقی ماند و هفته آینده استراحت خواهد داشت.

 

گزارش:علیرضا یاوری