۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

پیراهن جدید تیم جوانان پاس رونمایی شد

پیراهن جدید تیم فوتبال جوانان پاس برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور طی مراسمی باشکوه با حضور رئیس هیات فوتبال استان، مدیرعامل باشگاه پاس، کادر فنی تیم بزرگسالان پاس و جمعی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال رونمایی شد.
کد خبر: ۷۱۷۷۷

به گزارش دی اسپورت، رئیس هیات فوتبال همدان در این مراسم گفت: موفقیت تیم های باشگاهی استان در لیگ های کشور زمینه ساز رشد و بالندگی رده های سنی پایه خواهد بود و می توان از این پتانسیل در راستای استعدادپروری و شکوفایی آنها در سطح فوتبال ملی بهره مند شد.  

 

وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال همدان از ماه ها قبل در توجه ویژه به رده های پایه برنامه ریزی مدون داشته است و چندین بازیکن مستعد استان به تیم های ملی دعوت شده اند.  

 

وی با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی آکادمی تخصصی فوتبال در همدان از فدراسیون گفت: این آکادمی به مسئولیت بابک صمدیان رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان به زود در همدان فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.  

 

رئیس هیات فوتبال همدان و عضو کمیته توسعه فوتبال فدراسیون فوتبال کشور در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های مختلف این کمیته گفت: سیاست فدراسیون توجه به اقصی نقاط کشور در حوزه استعدادیابی است و براساس رویکرد جدید قصد داریم حتی در روستاها نیز در راستای کشف استعدادها اقدام کنیم.

 

وی از استعدادهای فوتبال همدان خواست تا به هنگام حضور در اردوهای ملی با جدیت در تمرین ها تلاش کنند تا بتوانند در این راستا جزو نفرات منتخب باشند. 

 

صوفی در ادامه خطاب به عبدالمجید باقری نیا سرمربی این تیم، از وی خواست تا زمینه صعود پاس به لیگ برتر فوتبال کشور را فراهم کند.

 

 وی افزود: همدانی ها از عدم بازگشت پاس به لیگ برتر در این سال ها خسته شده اند ضمن اینکه هزینه های فراوانی خرج این تیم شد تا به لیگ برتر برسد اما نتیجه ای نداشته است.

 

وی اضافه کرد: از آنجا که اقای باقری نیا یکی از بهترین مربیان ایران است و سابقه صعود با چندین تیم را داشته، انتظار داریم که شرایط صعود پاس به لیگ برتر را مهیا سازد.

 

صوفی بیان کرد: صعود پاس به لیگ برتر و همچنین موفقیت سایر تیم های استان نظیر شهرداری و ذوب و فلزات قطعا باعث رشد و اعتلای فوتبال استان و اعتبار بخشی به آن است.

 

وی بیان کرد: آرزوی مردم و مسوولان همدان صعود پاس به لیگ برتر است و اگر می خواهیم در فوتبال کشوری حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در لیگ برتر حضور یابیم.  

 

وی اضافه کرد: در این سال های اخیر هزینه های زیادی صرف تیم پاس شده است اما خروجی لازم را نداشته و امیدواریم با حضور عبدالمجید باقری نیا سرمربی جدید بتوانیم این هدف را محقق سازیم.  

 

وی با تاکید بر اینکه خواسته ما در شرایط فعلی صعود تیم های پاس و شهرداری به لیگ یک است، گفت: حمایت همه جانبه از هر 2 تیم داریم ضمن اینکه ذوب و فلزات بهار نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته 3 فوتبال کشور نیز تلاش لازم را برای صعود به لیگ 2 داشته باشد.  

 

مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه فوتبال بزرگسالان بدون پشتوانه در رده های پایه بی فایده است، گفت: حفظ امتیاز لیگ یکی تیم جوانان پاس و حمایت از آن یکی از مهمترین برنامه های باشگاه در 2 ساله گذشته بوده است.  

 

محمدتقی رحیمی افزود: خوشبختانه رده ها پایه پاس در یکسال اخیر افتخارات ارزنده ای را کسب کرده اند و اکنون جزو یکی از بهترین باشگاه های استان در رده پایه هستیم.  

 

وی بیان کرد: امسال در رده های پایه چند نماینده در لیگ های کشوری داریم و امیدوارم بتوانیم در این مسیر موفق باشیم.  

 

وی با اشاره به انتخاب عبدالمجید باقری نیا به عنوان سرمربی جدید تیم پاس گفت: باقری نیا یکی از بهترین مربیان فوتبال کشور در رده باشگاهی است و امیدواریم امسال با حضور وی بتوانیم پاس را به لیگ یک صعود دهیم.

 

در این مراسم از پیشکسوتان فوتبال همدان تجلیل شد.

 

همچنین از محمد رضا فدايي دانشجوی پزشکی  عمومي و محمد رضا چراغي دانشجوی دندانپزشكي هر دو بازیکن تیم جوانان پاس تجلیل به عمل آمد.