۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

سالاری: بدشانسی ما در جایی به پایان می‌رسد

این نتایج واقعا ما را شرمنده‌ی هواداران کرد و برای جبران این موضوع هیچ چیز جز پیروزی در بازی‌های آینده ما را از این ناراحتی خارج نمی‌کند و همه‌ی ما هم قسم هستیم که در بازی‌های هفته‌های آتی با شاد کردن دل هوادارانمان با پیروزی از آن‌ها دلجویی کنیم.
کد خبر: ۷۱۸۳۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان معتقد است بدشانسی تیم فوتبال مس سرانجام به اتمام می‌رسد و این تیم به جایگاه وافعی خود در بالای جدول بازخواهد گشت.

فرهاد سالاری با ابراز ناراحتی و تاسف از دو شکست قبل تیم مس کرمان گفت: این نتایج واقعا ما را شرمنده‌ی هواداران کرد و برای جبران این موضوع هیچ چیز جز پیروزی در بازی‌های آینده ما را از این ناراحتی خارج نمی‌کند و همه‌ی ما هم قسم هستیم که در بازی‌های هفته‌های آتی با شاد کردن دل هوادارانمان با پیروزی از آن‌ها دلجویی کنیم.

سالاری پیرامون این موضوع ادامه داد: برای تیم ما در همین ده هفته‌ی گذشته یک نکته اثبات شده است و آن اینکه تیم ما از نظر فنی شایستگی‌های لازم را دارد. شما قطعا مشاهده کردید که در بازی‌هایی که تیم ما برروی چمن طبیعی صاف بازی کرده است مثل بازی با شهرداری تبریز و یا بازی با ماهشهر عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: در بازی با نساجی دیدیم حریف از خرابی زمین باهنر نهایت استفاده را برد و به نوعی با خراب کردن بازی ما به هدفش رسید. با این وجود باید شرایط بازی‌های لیگ یک را بپذیریم و آنقدر خوب باشیم که در بازی‌های آینده با توانی مضاعف در همین شرایط برنده باشیم.

کاپیتان تیم مس با بیان اینکه سرمربی این تیم به شناخت بسیار خوبی از تیم دست یافته است گفت: تیم ما هارمونی خود را پیدا کرده است و شاید نتیجه نگرفتن‌های ما عوامل غیر فنی مثل کم شانسی و یا اشتباهات داوری هم داشته باشد اما من حتم دارم با هماهنگی بین کادر فنی فعلی و بازیکنان و انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد، بدشانسی‌های ما سرانجام روزی به اتمام خواهد رسید و ما به جایگاه واقعی خود در بالای جدول خواهیم رسید.

فرهاد سالاری خطاب به هواداران مس گفت: هرچند آن‌ها از نتایج اخیر ناراحت هستند و کاملا هم حق دارند اما مجموعه‌ی تیم ما که شامل همه‌ی عوامل درگیر در آن از مربیان وبازیکنان گرفته تا هواداران و سایر عوامل، اصلا نباید احساس ناامیدی کنیم و با یک اتحاد و انگیزه‌ی کامل باید بازی‌های پیش رو را ادامه دهیم تا سه امتیازهای لازم را کسب کنیم. قطعا اگر مجموعه‌ی تیم ما امیدواری و حمایت عوامل کنار دست خود را به ادامه مسابقات ببیند با توانی مضاعف کارش را ادامه می‌دهد و شک نکنید که تیم ما نیز با تمام توانش بازی‌های پیش رو را خواهد جنگید.