۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
در گفتگو با دی اسپورت

باقری نیا :باید بیش از چهار گل می زدیم

سرمربی پاس می گوید : در دیدار دیروز فرصت های متعدد گلزنی بدست آوریدم که فقط چهار موقعیت تبدیل به گل شد .
کد خبر: ۷۱۹۰۶

عبدالمجید باقری نیا سرمربی تیم پاس همدان در خصوص بازی دیروز تیمش مقابل نفت امیدیه به خبرنگار دی اسپورت گفت : بازی خوبی بود به دلیل وضعیت هوا مقداری بازی را کنترل کردیم که هوا رو به خنکی برود  ،اواخر نیمه اول به گل رسیدیم و با پیروزی به رختکن رفتیم .


وی ادامه داد :با شروع نیمه دوم می دانستیم که تیم حریف جلو می کشد و به دنبال جبران گل خورده است  ، تمامی راه ها را بستیم و با حوصله و تاکتیک مناسب سه گل دیگر به ثمر رساندیم.


باقری نیا افزود :در دیدار دیروز فرصت های زیادی بدست آوردیم فرصت های متعدد گلزنی کسب کردیم که فقط چهار موقعیت تبدیل به گل شد .


سرمربی پاس همدان تصریح کرد :از مسئولان باشگاه نفت امیدیه گله مند هستم ،به عنوان یک فرد خوزستانی و پیشکسوت که در حال حاضر هدایت پاس همدان را بر عهده دارم روز قبل از بازی با هرکدام از مسئولین نفت امیدیه صحبت کردیم که حدود 45 دقیقه زمین اصلی را  در اختیار ما قرار دهند موافقت نکردند  ، مگر سه امتیاز چه ارزشی داشت که حرمت من که یک پیشکسوت خوزستانی بودم  را نگه نداشتند .


وی در پایان گفت :همه چیز در فوتبال تمام نمی شود  ، در ورزش باید جوانمرد باشیم  یعنی اگر تیم امیدیه به همدان می آمد و از من درخواست زمین می کردند بنده به عنوان یک خوزستانی با آنها همکاری نمی کردم ؟ مگر یک جلسه تمرین چه ضرری به آنها می رساند  که این طور باید جواب ما را بدهند؟

 

خبرنگار :کریم عزیزنژاد