۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
دیدار اکسین - بادران بهترین بازی لیگ بود

حسین پور: تنها برای کسب سه امتیاز به قم می رویم

هافبک اکسین می گوید: می توانیم مدعی صعود باشیم زیرا از ابتدای فصل هدف کل مجموعه رسیدن به لیگ برتر بوده و هست و با این بازی که به نمایش می گذاریم انشاله به خواسته مان می رسیم.
کد خبر: ۷۲۰۳۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ اکسین البرز در دوران سرمربیگری علی لطیفی، بازیکنان جوان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. یکی از این بازیکنان، محمد حسین پور، وینگر جوان کرجی ها در این فصل است که در لیگ امسال تنها در پنج مسابقه به طور ثابت به میدان رفت و توانست با سه پاس گل و یک گل زده، کارنامه مطلوبی از خود به جا بگذارد.

گفتگو خبرنگار دی اسپورت با محمد حسین پور، وینگر راست جوان اکسین را در زیر می خوانید.

از بازی با بادران آغاز کنیم.
بازی اکسین برابر بادران فکر می کنم یکی از بهترین بازی های لیگ آزادگان در فصلی که در حال سپری شدن است، بود زیرا هر دو تیم بازی تاکتیکی و رو به جلویی را ارائه دادند که ما اگر قدر موقعیت های گل مان را می دانستیم، توانایی پیروزی در این دیدار را داشتیم، به طوری که در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

در این بازی مربیان شما به داوری خیلی معترض بودند.
ببینید ما در چند بازی است که به گواه کارشناسان خیلی از اشتباهات داوری متضرر شدیم، کما اینکه در همین بازی با بادران هم من خودم از میانه میدان با یک فرار سریع به هجده قدم حریف رسیدم و توپی که می خواستم به هم تیمی ام پاس دهم را مدافع بادران با دست گرفت که علیرغم خطا صد در صدی، داور به سادگی از کنار آن گذشت، در حالی که باید نقطه پنالتی را نشان می داد.

پس معتقدید که نتایج نه چندان خوب اکسین در چند هفته اخیر به مسائل داوری مربوط است؟
بله صد در صد. تیم ما فوتبال خیلی خوبی را به نمایش می گذارد، به طوری که در تمام طول مسابقه و برای لحظه لحظه بازی برنامه داریم و با نظر مربیان حق نداریم بی دلیل توپ را بلند کنیم و از بازیکنان می خواهند که تنها روی زمین بازی کنند. واقعا در همه بازی ها مستحق پیروزی بودیم و بدشانسی و برخی اشتباهات داوری موجب شده تا نتوانیم نتایج لازم را بگیریم. در مجموع سطح بازی که ارائه می دهیم چند پله بالاتر از لیگ یک است که انشاله روند نتیجه گیری مان هم بهتر شود تا به حق مان برسیم.

و این هفته هم باید در قم به مصاف صبا بروید.
بله، صبا هم به مانند ما دیرتر از سایر تیم ها بسته شد و تمریناتش را آغاز کرد ولی در کل تیمی ریشه دار، با سابقه سال ها حضور در لیگ برتر است که بازیکنان خوبی دارد. در طول هفته روی نقاط ضعف و قدرت صبا تمرین کردیم و تنها برای کسب سه امتیاز به قم می رویم که انشاله به لطف خدا و زحمت بازیکنان و کادرفنی به خواسته مان دست یابیم.

آیا اکسین می تواند در این فصل مدعی صعود باشد؟
بله قطعا می توانیم مدعی صعود باشیم زیرا از ابتدای فصل هدف کل مجموعه رسیدن به لیگ برتر بوده و هست و با این بازی که به نمایش می گذاریم انشاله به خواسته مان می رسیم.

حرف پایانی.
از تمام مربیانی که تا کنون برایم زحمت کشیدند به خصوص مربیان اکسین که همه تلاش خود را برای موفقیت بازیکنان و باشگاه به کار می گیرند، تشکر می کنم. در پایان هم از مالک و مدیرعامل باشگاه اقایان طاهری پور تشکر ویژه دارم که تمام امکانات را برای ما فراهم کردند و انشاله بتوانیم با صعود به لیگ برتر مزد زحمت آنها و اقای لطیفی، سرمربی زحمتکش باشگاه را بدهیم.