۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به زودی به بالای جدول می رسیم

نیکخوی: برای بازی با تیم سابقم بمب انگیزه ام

شهرداری ماهشهر پس از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان، در هفته جاری باید مقابل ماشین سازی به میدان برود. یکی از بازیکنان ماهشهری ها که با پیراهن تیم تبریزی، صعود به لیگ برتر را تجربه کرده، کمال الدین نیکخو است که تا به اینجای لیگ عملکرد مطلوبی هم از خود به جا گذاشته است.
کد خبر: ۷۲۰۴۹

به گزارش «دی اسپورت»؛ کمال الدین نیکخوی، مدافع چپ شهرداری ماهشهر در مورد شکست مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار «دی اسپورت» گفت: دیدار ما مقابل نفت مسجد سلیمان به نوعی دربی فوتبال خوزستان تلقی می شد که دست بر قضا بازی زیبایی از آب درآمد. ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قدرت نفتی ها تمرین کرده بودیم و توانستیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم که متاسفانه به دلیل کم تجربگی بازیکنان چندین و چند موقعیت را از دست دادیم و در نهایت علیرغم اینکه مستحق شکست نبودیم، نتیجه را واگذار کردیم.

نیکخوی در مورد نتایج شهرداری ماهشهر تا به اینجای لیگ گفت: ما تا پایان هفته یازدهم نتایج بدی کسب نکردیم، به طوری که اگر با بدشانسی مواجه نمی شدیم قطعا جایگاه بهتری در جدول داشتیم.

مدافع چپ شهرداری ماهشهر که با ماشین سازی طعم صعود به لیگ برتر را چشیده، در مورد تقابل با تیم سابقش گفت: من برای بازی مقابل ماشین سازی بمب انگیزه هستم، زیرا خاطرات شیرین زیادی از بازی در این تیم دارم. اقای خطیبی مربی من بوده و همیشه تیم هایش را هجومی به میدان می فرستد که این موضوع می تواند کار را برای ما سخت کند ولی ما هم در طول هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، به طوری که بازیکنان نقاط ضعف و قدرت حریف را به خوبی می شناسند و خواست همه مجموعه ترک تبریز با سه امتیاز کامل است تا بتوانیم هرچه زودتر به رده های بالای جدول برسیم. امیدوارم که دو تیم بازی جذاب و جوانمردانه ای را به نمایش بگذارند تا هواداران از دیدن این مسابقه لذت ببرند.


نیکخوی با بیان اینکه کوروش موسوی، مربی کاربلدی است که سابقه چندین صعود به لیگ های بالاتر را در کارنامه دارد، ادامه داد: کادرفنی ما بازیکنان خوبی را دور هم جمع کرده، به طوری که هرچه از بازی ها می گذرد، بچه ها به هماهنگی بیشتری دست پیدا می کنند که این موضوع نشان می دهد در هفته های آتی حتما به رده های بالای جدول می رسیم.

دفاع چپ شهرداری در پایان گفت: هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و مسابقات لیگ یک نشان داده به دلیل فرسایشی بودنش نه تیم های بالای جدول قادر به حفظ جایگاهشان هستند و نه تیم های پایین جدول در همان مکان باقی می مانند. شک نداشته باشید که جدول در هفته های آینده تغییرات زیادی خواهد کرد.



ترند های روز